Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2077
Hei!

Sitter i en knipe her. Jeg pleier egentlig ikke ta noe serlig rusmidler, men sklei ut en uke på noe cola og jeg har testet positiv i en mnd nå... Jeg har ikke rørt det på en mnd men det vil liksom ikke ut av kroppen, noe jeg syns er dumt da eg faktisk ikke bruker dette til vanlig. Noen som har erfart dette tidligere og vet hva dette kan komme av? jeg brukte en del den uka, si rundt 7 gram alt i alt spredd ut over uken blandet med alkohol. Noen som har noen tips på hvordan jeg kan rense kroppen for denne driten og? Jeg har vært veldig aktiv i livet generelt men pga koronaen tror jeg metabolismen har gått kraftig ned da jeg kun sitter hjemme.
Cocaine appears to be eliminated slower when it is combined with alcohol, and cocaethylene appears to be eliminated slower than cocaine: A study in humans found that cocaethylene seemed to be eliminated slower than cocaine.14 Another study that used dogs found that both cocaine and cocaethylene were cleared by the body at a rate about 20% slower when they were combined with alcohol.15 Finally, another study in rats found that repeated use of alcohol slowed the rate of cocaine elimination.16
Vis hele sitatet...
Kan være så lenge som to uker i kroppen om snakker bare cocaine. flere gram sammen med alkohol øker tiden det tar og eliminere. Samt at hvis du drikker alkohol dagene/ukene etter. Alkohol samtidig gir også 30% øking av kokan du får i systemet pluss at de blir cocaetylen. 1mnd høres droyt ut men med nevnte info tatt i betrakting så kan det være mulig.

Ikke drikk mer alkohol så går det fortere ut.


BTW hvordan tester du at du har det i systemet? hurtigtest, labtest, eller noe annet?
Sist endret av Bluesky_; 13. april 2020 kl. 22:43.
Trådstarter
4 0
hjemmetester. og jeg har tatt typ 4-5 av de. https://www.testhelsen.no/produkt/na...waAkGaEALw_wcB

Jeg syns og det virker sykt. Ser at noen steder sier de at metabolittene det testes for kan lagre seg i fettet. Jeg har fått litt mer fett på kroppen de 2 siste årene men er langt fra overvektig. Men jeg har som sagt vært veldig lite aktiv siste måneden. Da kan det jo tenkes at forbrenningen har stoppet opp helt. Jeg har ikke noe rusproblem til vanlig, jeg røyket cannabis daglig noen gode år men har helt kuttet dette og har ikke noe thc i systemet mer. men hvorfor denne yayen skulle sitte som en jævel skjønner eg ikke. Jeg kan si at jeg har drukket noen ganger i det siste, men det er typ en kveld i uka max. Jeg ser og at koffein kan skylle det ut tregere men faen en mnd?? har du noe generell svar på hvor lenge cocaetylen sitter? faen ikke om det blir noe mer på meg er ikke vært penga og den lille søplerusen for å sitte en mnd etter med skjegget i postkassen.

Jeg har og en urinprøve i lab som komemr rundt hørnet.
har ikke noe fasit på det desverre. Men hørt om folk som tester negativt på hasj som har litt fett på kroppen, og så trener de eller forbrenner mye fett og da slipper det ut metabolitter som har vært pakka inn i fettvevet
Trådstarter
4 0
meh takk for svar anyways. kan være greit for fler å vite og at det faktisk kan sitte såppas lenge. får vel bare bruke tiden det tar og dodge lab prøvene så godt det går
Sitat av guuardsen Vis innlegg
meh takk for svar anyways. kan være greit for fler å vite og at det faktisk kan sitte såppas lenge. får vel bare bruke tiden det tar og dodge lab prøvene så godt det går
Vis hele sitatet...
Ja er jo faktisk bare å skylde på korona nå så er du i "karantene" i to uker ;-) Det har jeg gjort når det kommer til mine nå, og det går helt fint. Så da har man tilogmed kunnet fyre seg en liten luring i påsken som var utrolig godt. Så er jeg clean om en ukes tid igjen når jeg er ute av karantene og skal på ny prøve.
Trådstarter
4 0
haha var det som var planen ja :P
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trodde cola gikk ut av urinen etter et par dager jeg. Kan noen avkrefte eller bekrefte om dette er mulig?
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trodde cola gikk ut av urinen etter et par dager jeg. Kan noen avkrefte eller bekrefte om dette er mulig?
Vis hele sitatet...
Cola ja, men ikke nødvendigvis metabolitter som rustester ofte leter etter
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av trippy Vis innlegg
Cola ja, men ikke nødvendigvis metabolitter som rustester ofte leter etter
Vis hele sitatet...
Jeg mener til rustesting i fengsel. En kompis hevda han fikk rein pisseprøve 2 dager etter. Greit å vite da jeg selv venter soning.
Kokain er et av de mest "pålitelige" stoffene ifht urinprøver. VIl slå ut i relativt lang tid etter.

Uansett kan du alltid gjøre enormt stor forskjell på sporingstid dersom du vanner ut prøven. Typisk effektivt regime er 2 liter vann inntatt så fort som mulig, så holder du deg til du må pisse (vil ta omtrent 3 kvarter). Piss i dass, og vent til du må pisse igjen (ca 15 min). Dette er "gullpisset" - har opplevd å slippe unna mens jeg har vært påvirket med dette regimet.

Store mengder C-vitamin kan bedre fargen, evnt kan du redusere vanninntaket til 1L for en litt mindre utvannet prøve.