Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1494
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener jeg leste i vedlegget at etter et års bruk kan legen vurdere om medisinering fremdeles trengs. Dette er Aduvanz mot ADD..
Legen trumfer pakningsvedlegget. Dersom legen mener at du ikke skal få den medisinen så kan han nekte deg den.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Legen trumfer pakningsvedlegget. Dersom legen mener at du ikke skal få den medisinen så kan han nekte deg den.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg har resept. Kan legen plutselig bestemme seg for at jeg ikke lenger skal ha?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg har resept. Kan legen plutselig bestemme seg for at jeg ikke lenger skal ha?
Vis hele sitatet...
Ja, så lenge han har en grunn for det, noe jeg regner med at han har.
Ja, legen kan når som helst stoppe å fornye resepten om hun eller han mener at medisinen ikke trengs lenger, ikke fungerer som den skal, eller brukes uforsvarlig.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så langt som jeg vet kan legen din til enhver tid de ønsker ta en vurdering og sjekke om de synes du står på riktige medisiner og mengde