Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2577
Ja, overskriften sier det meste. Jeg leter etter en NAS eller en annen lagringsboks som kan stå på 24/7. Som fungerer som torrentclient og lagringsplass for alle de lovlige filmene jeg laster ned (Må kunne ha RSS) Neste krav er at NASen må ha et web interface som tilbyr avspilling av video i browseren/interfacen. Så jeg kan se på filmene fra en pc med internett tilkobling.

Finnes det en slik NAS eller annen lur løsning?
Hvis du har en gammel PC kan du intallere Unraid og legge til et par dockere, f.eks Plex (streaming av filmer), deluge (Torrent nedlasting) og radarr (laster ned nye filmer automatisk, via deluge)

Hvis du skal ha en ferdig løsning har jeg ikke noen tips, men Unraid på gammel hardware er mest sansynlig den billigste løsningen)
Sist endret av GreenRay; 22. mars 2017 kl. 22:16.
Bruker Synology NAS selv. Herlige saker.
Google Synology DSM, så ser du screenshots.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Trådstarter
Men klarer en billig Synology til rundt 1800 kr å transcode feks 4k? Jeg vil gjerne kjøpe noe ordentlig når jeg først skal ha en server til filmene mine.