Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 862
Det har seg slik at jeg har skaffet meg både en Playstation 3 og en Playstation Vita, og har egentlig ikke fulgt så godt med på disse to konsollene tidligere. Jeg er egentlig ute etter alle slags anbefalinger til begge to, og tar imot tips om både nye og gamle spill.

Jeg har spilt det aller meste som er multiplattform (har mange spill på Xbox 360 og PC), så det er ikke mange spill jeg mangler der.

Så langt har jeg bestilt Ni no Kuni, så venter spent på at det skal dukke opp. Har også hørt veldig mye godt om The Last of Us, så det er på lista over spill jeg har tenkt å kjøpe.

Ellers har jeg snust litt på Ratch & Clank-spillene. Som sagt har jeg fulgt veldig lite med på PS3-spill, og lurer derfor på om de er like gode som de til PS2? Hvilket er best? Hvilket bør jeg starte med?

Har også hørt gode ord om Uncharted-serien. Er det en god serie som holder seg bra, eller er den utdatert?

Tar imot alle slags tips, men setter stor pris på om noen gidder å begrunne hvorfor de anbefaler spillene.
Sist endret av Mandokir; 13. desember 2013 kl. 18:50.
Du burde absolutt kjøpe The last of us. Uncharted er også veldig bra, tror ikke du kan si at "singleplayer-spill" blir utdatert.
Synes vertfall du burde kjøpe alle de spillene
Uncharted er geniale spill etter min mening. Blanding av action og diverse puzzles. God grafikk.

Jeg kjøpte i min tid PS3 utelukket for "Litle big planet". Både 1 & 2. Her har du et univers du kan bruke uendelig mange timer med. Ta noen Youtube søk og se. Likevel trengs det noen timer før du blir hekta.
Det høres bra ut at Uncharted fortsatt holder seg. Jeg går ut ifra at man bør starte med spill nummer 1?

LBP er også et spill jeg har vurdert. Samboeren har masa en del om det, så spørs om det ikke blir kjøpt inn etter hvert
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Syntes Uncharted er kjedelig. Hvis du er ute etter noe mye kulere da er det på tide med AC4
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Syntes Uncharted er kjedelig. Hvis du er ute etter noe mye kulere da er det på tide med AC4
Vis hele sitatet...
AC4 har jeg allerede
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen flere tips? Er ekstra interessert i å skaffe et par gode Vita-spill.
Ja, det var ikke så dumt. Har spilt de alle på PS2, men nostalgi er ikke noe man skal undervurdere. Takk for tips!