Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1467
Jeg har faktisk ikke sett en eneste linje om TV-serien Arrow her inn på Freak, så derfor tenkte jeg å lage en egen tråd om denne tegneseriebaserte TV-serien.


[CENTER]http://media.dcentertainment.com/sites/default/files/tv-covers/2012/10/DC-product_arrow_logo.jpg[/CENTER]

Serien er basert på tegneseriefiguren Green Arrow fra DC Comics, og sendes hver onsdag i USA. Så på denne siden av fjorden kan vi laste ned en ny episode hver torsdags morgen.

Uansett, denne TV-serien er faktisk ganske bra, og minner meg (kanskje litt for mye) om Batman-filmene med sin mørke tematikk. Jeg tror det er mange her inne som også hadde likt denne serien, så jeg synes det er rart at ikke flere ser på den.

Arrow bruker som navnet tilsier en bil og bue med mange forskjellige modifikasjoner, og målet er å drepe alle de korrupte rikingene i byen. Han virkelige identitet er millionærsønnen Oliver Queen, og bakgrunnen for serier er at en yatch synker mens de er på åpent hav, og Oliver er den eneste som overlever. Når han først finner land havner han på en strandet øy hvor han må overleve i flere år før han kommer seg hjem igjen, og når han endelig er tilbake er han selvfølgelig veldig forandret.

Det har bare kommet 5 episoder så langt, men episode 6 går i kveld. Så det er ikke så mange at man blir hengende lenge etter om man begynner å se på den nå.

Så se de første episodene, og bli med i diskusjonen her fremover! Forhåpentligvis faller den i smak hos flere av dere

Ellers så vil jeg anbefale folk å holde seg unna resten av tråden frem til de har sett den nyeste episoden, da dette ikke blir en spoilerfri tråd (slik at vi kan diskutere ettersom serien går sin gang).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå begynner forsåvidt serien på norsk TV på TV2 Zebra i morgen klokka 2300.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Nå begynner forsåvidt serien på norsk TV på TV2 Zebra i morgen klokka 2300.
Vis hele sitatet...
hørtes interesangt ut, må vell se en episode