Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1658
Heisann!

Noen freaks som har tenkt seg på Bodø Hardcore Festival nå til helgen? Er en del morsomme band og artister som tar turen utover til halvøyen, og best av alt, det er gratis inngang!


Selv kaster jeg meg på toget imorgen uavhengig av om jeg har overnatting eller ikke, så jeg satser på at dette går bra!

Hadde egentlig tenkt å dra dit, men det krasja med andre planer. Veldig lang reise i tillegg, da jeg bor i Trondheim. Skulle gjerne vært der, tror det kommer til å bli bra! Barren Womb er veldig bra, og selvfølgelig John Olav Nilsen & Gjengen
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
John Olav Nilsen og Gjengen + Oter er hovedgrunnene til at jeg tar turen. Satser på at Soppsui her på forumet joiner, slik at jeg ikke drar helt alene

Kan vell forøvrig nevne at jeg er på plass i Bodø nå, ble ikke Oter på meg i kveld, så jeg satser heller på morgendagen.
Kan det der kalles hardcore? trodde det var noe annet, ble skuffet når jeg så hva det var, menmen.