Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 982
Hei, er htc hero fortsatt en grei mobil? Kan få en pent brukt for 1300kr, vil det være et greit kjøp?

Planlegger ikke å bruke mobilen til noe hardcore greier, kun litt småspilling, surfing, mail osv.

Takk
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Htc Hero er absolutt en telefon og anbefale. Har selv HTC Desire, men dem er veldig like. Android market er lett og bruke, og mange morsomme apps Telefonen er rask, og funker bra til spill, surfing og mail.
Fjellmannen
ragedAsian's Avatar
Trådstarter
Takk for svar! Hvordan er dette med androidversjonene, har hero'en fått nyeste versjon? Finner ikke noe om det på nettet...
Har en HTC hero selv, og må inrømme at jeg ikke er veldig fornøyd etter cirka et år. Litt dårlig touch, henger seg ofte, lite oppdateringer, mange apps/spill som lagger eller ikke funker. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en iPhone eller en nyere htc mobil
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Har en HTC hero selv, og må inrømme at jeg ikke er veldig fornøyd etter cirka et år. Litt dårlig touch, henger seg ofte, lite oppdateringer, mange apps/spill som lagger eller ikke funker. Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt en iPhone eller en nyere htc mobil
Vis hele sitatet...
Du finner mye dritt apps i appstore også. Min har ikke hengt seg opp, og får oppdateringer rimlig mye på de appsa jeg har lasta ned iallefall
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Takk for svar! Hvordan er dette med androidversjonene, har hero'en fått nyeste versjon? Finner ikke noe om det på nettet...
Vis hele sitatet...
Siste offisielle med Sense fra HTC er 2.1. Du kan riktignok flashe med diverse tredjeparts-ROMs, kjører selv TastyGinger 2.0 (Android 2.3.2 Gingerbread), og synes det fungerer bra.
Jeg solgte min HTC Hero for 1300,- desember. Med siste ROM er den ganske treig, og jeg ble veldig lei meg støtt og stadig. Det er åpenbart at hardwaren ligger et par steg bak den siste offisielle ROMen som er gitt ut til telefonen, så beklager. Jeg ble veldig glad igjen med en gang jeg fikk meg Desire HD da.
Ville faktisk heller kjøpt meg denne;
http://cdon.no/elektronikk/zte_blade-13662893

Madammen har denne, og den er raskere enn HTC Wildfire ol. Eneste gangene du merker at prosessoren ikke er av det aller raskeste er når du spiller Angry Birds. Ellers er den smooth. Eneste som kan trekkes på den er at kameraet ikke er all verden, men det er vel ikke mer enn 3.2mp på Hero heller?
HTC Hero begynner å dra på årene ja. Mange apps som lagger som ville helvete og lagger til tider å skrive melding også. Forskjellen mellom Hero og Desire er faktisk enorm når det kommer til en smooth brukeropplevelse.
Fjellmannen
ragedAsian's Avatar
Trådstarter
Hvis man klokker den, vil det hjelpe? Regner med at den har step-up prosessor og derfor tar ut kraften når den trenger den...

Takk for svar alle sammen!
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Hvis man klokker den, vil det hjelpe? Regner med at den har step-up prosessor og derfor tar ut kraften når den trenger den...

Takk for svar alle sammen!
Vis hele sitatet...
Det kan godt stemme, men spørsmålet er vel heller hvor mye kraft det er å hente. Nei, jeg ville heller anbefalt deg en Desire. Siden du allerede er en raged asian vil du ha store problemer når telefonen lagger på skriving, surfing, til og med scrolling i telefonloggen.