Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3504
Jeg mottok for noen dager siden en forsendelse av betydelig mengde etizolam fra en velkjent DW vendor innenlands. Har tatt 4mg sammen med 4 halvlitere og må si jeg ble ganske skuffet. De funker men tror ikke de er 2mg. Så frem til spørsmålet, mesteparten ser ut til å stemme med stempel på baksiden og delekryss på andre siden. Noen har ikke stempel på baksiden og kun delekryss.

Dette var ikke billige piller og er redd det ikke er det jeg har bestilt jeg har fått.

Har ingen benzotoleranse i det hele tatt, kjente første 2mg litt, 4mg, jeg kjenner jo at det er noe funk i det men når jeg har brukt rivotril 2mg så er 2-3 halvlitere nok til at jeg er parkert.

Noen som har vært borti det samme og er de uten stempel falske?

Legger ved bilde av noen, som dere ser delekryss på alle, etizolam stempel på noen og noen er helt blanke på baksiden men delekryss på andre siden.

Er dessverre ikke første gang folk har fått bunk benzo fra den selgeren. At det kan skje igjen er ikke usannsynlig. Send klage til selger og se hva som skjer

Pillene er ikke i fokus btw..
Sist endret av Pygoscelis; 6. februar 2017 kl. 18:22.
Trådstarter
41 4
Jeg sleit ekstremt med kameraet på nexus6 telefonen, prøvde så godt jeg kunne. Dette er en vendor uten noen negative tilbakemeldinger. Doktor

Men det skulle være mulig på bildet og se de som er merket etizolam og den som er blank
Sist endret av LGDS; 6. februar 2017 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Jeg sleit ekstremt med kameraet på nexus6 telefonen, prøvde så godt jeg kunne. Dette er en vendor uten noen negative tilbakemeldinger. Doktor

Men det skulle være mulig på bildet og se de som er merket etizolam og den som er blank
Vis hele sitatet...
Oi, da beklager jeg at jeg bare antok. Ser han har fått det inn nå, trodde ikke det var hans suppe.

Send han en melding Kanskje flere har samme proplem. Har hørt han er veldig medgjørelig
Trådstarter
41 4
Når så å si halvparten av bestillingen mangler merket på baksiden og jeg tok 1 og fikk effekt, fulgte deretter opp med en nr 2 når jeg hadde pilset. Merket ingen effekt på den blanke.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Jeg sleit ekstremt med kameraet på nexus6 telefonen, prøvde så godt jeg kunne. Dette er en vendor uten noen negative tilbakemeldinger. Doktor

Men det skulle være mulig på bildet og se de som er merket etizolam og den som er blank
Vis hele sitatet...
Hmm, har kun gode erfaringer med han. Ser de sammenligner Etizolam med Xanax, men personlig syntes jeg at Etizolam ikke er i nærheten så sterkt som Xanax.
Sist endret av kingT; 6. februar 2017 kl. 18:35.
Trådstarter
41 4


Her ett nytt bilde, ikke bedre men kanskje dere klarer se bedre forskjellen på baksidene på pillene, cirka halvbarten var blanke
Sitat av LGDS Vis innlegg


Her ett nytt bilde, ikke bedre men kanskje dere klarer se bedre forskjellen på baksidene på pillene, cirka halvbarten var blanke
Vis hele sitatet...
Beklager å måtte være kjip altså men det bildet er mer rævva enn det andre

Bruk en mørkere bakgrunn, ikke ha det så lyst og forsøk med blits
Sist endret av Pygoscelis; 6. februar 2017 kl. 18:45.
Trådstarter
41 4
ok, jeg klarer tydeligvis ikke bedre bilder med nexus 6 telefonen, kamera er ganske crappy. Men som dere ser står det etizolam 2mg på baksiden på noen og noen er blanke.

Sist endret av LGDS; 6. februar 2017 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
41 4
Nice? hvorfor er halvparten blanke på oversiden og kryss under men halvparten etizolam 2mg på baksiden og kryss på baksiden?

Har nå spist 10 mg og drukket 5 pils uten noen nevneverdig rus.

Er 6 måneder siden sist jeg brukte benzo
Sist endret av LGDS; 6. februar 2017 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville sendt melding til selger og forklart situasjonen, kan godt hende andre har rapportert om samme problemet, så får dere potensielt løst problemet sammen Kan skje den beste

Edit: Bra bilde nå forresten
Sist endret av Pygoscelis; 7. februar 2017 kl. 00:03.
Trådstarter
41 4
Jaja, kan hente etizolam har andre funksjoner da det ikke er direkte et benzodiazepin men trodde ikke det skulle være så svakt på meg. Har jo intatt enorme doser i tilegg til snart 10 øl og skriver fremdeles fint, litt uklar i hodet. Før når jeg prøvde 1 rivotril og hadde et par pils sovnet jeg jo før jeg var på pils nr to, klarte så vidt en munn av den før jeg sluknet.
Sitat av LGDS Vis innlegg
Jaja, kan hente etizolam har andre funksjoner da det ikke er direkte et benzodiazepin men trodde ikke det skulle være så svakt på meg. Har jo intatt enorme doser i tilegg til snart 10 øl og skriver fremdeles fint, litt uklar i hodet. Før når jeg prøvde 1 rivotril og hadde et par pils sovnet jeg jo før jeg var på pils nr to, klarte så vidt en munn av den før jeg sluknet.
Vis hele sitatet...
Tror nok du skulle kjent mer enn det hehe. 1mg Etizolam tilsvarer visstnok 10mg diazepam så 40mg diazepam + 10 øl ville vel parkert de fleste uten toleranse. Send melding du
Trådstarter
41 4
Jeg er nå oppe i øl nummer 11, inntatt 12mg "etizolam", håpet på en kveld der 2mg og 2 pils skulle parkere meg, er mer oppgitt over penger som kunne gått til så mange andre ting men slik er livet. Flere nedturer, enn oppturer. Vet ikke helt om jeg skal le eller grine. Tragisk at man selger slik innenlands i norge hvor man har forbrukerrådet å henvende seg til, haha.
Sikker på at du ikke merker noe? Ofte er man ganske klar i hodet under rusen, men tenker ofte dagen etterpå at man var helt borte.
Etizolam er ikke sååååå wow, og definitivt ikke Xanax-broren. 2,5 timers halveringstid....
Trådstarter
41 4
Vel, jeg la meg 5 minutter etter siste post, ble liggende 30-40 min før jeg sovnet. Jeg husker absolutt al. Dette var dyre piller og hvis man må opp i slike doser er jeg ekstremt skuffet. Går nok tilbake til rivotril som fungerte 1-2 år siden, hadde jeg vært oppe i 12 mg der så opplever jeg blackout alltid, gått på noen smeller.