Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1252
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kastet i meg 2 paraginer nå, og tok circa 8 eggeglass shotter med vodka/appelsinjuice mix. Skal til å røyke en joint nå. Hvor går grensen på hvor farlig dette er å leke med? Tanken streifet meg et sekund der jeg stod og shottet. Er en ung mann på 80kg og tilsynelatende ingen historikk med dårlig hjerte eller lever.

Har noen flere paraginer og litt mer vodka, men hvor bør jeg sette strek?

Takk freakere
Anonym bruker
"Vred Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke noe særlig rus i 2 paralgin forte om det var det du mente. Men er ikke særlig lurt å ta noen fler når du drikker vodka.
Enig med han ikke som skriver før meg. Rusen av pfer varer ikke så lenge heller, og man må stadig fylle på for å få en rus som ikke føles som ett lite blaff. Hvis du tar de for å ruse deg, og ikke bruker de til smerterdempende. Kjør kaldtvannsekstrasjon på tablettene selv om du bare skal ta noen få. Det er heller ikke vanskelig, knus så mange tabletter i en beholder som du ønsker, fyll over kaldt vann,

Prøvd i mange timer å skrive hvordan du skiller kodeinet fra pfer, men gir opp. Er på tryne, og får det ikke til nå. Kan skrive det i kveld eller i morgen hvis ingen andre gjør det
Sist endret av Tekken; 9. oktober 2018 kl. 07:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dropp PF, kulan med spriten og mekk en feitere spliff - og kos deg..
Bare tull å knaske smertestillende og fyre seg idiotisk på sprit.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke farlig i de doseringene (ved en sjelden anledning) såfremt du er frisk.
Anonym bruker
"Sinna Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kjørt i meg 4 PF, 200mg mdma, en vinflaske og ukjen mengde spliffs da jeg var ung og dum. Overlevde foruten en jævlig angst og depresjon dagen etter da jeg skulle i selskap. Betyr ikke du skal tenke det går bra for det, best å være snill med kroppen sin.
Helt ok blanding.
Men det finnes uttalige tråder ang. akkurat dette.
ville ikke tatt flere PF, litt fordi det er nesten et halvt gram paracet i hver, som er hardt for levra, noe alkohol også som kjent er. Kodein er ikke så farlig for levra men gjør at alkohol skader leveren mer enn vanligvis. I Tillegg blir det tyngre å puste når man tar mer kodein, enda mer når man kombinerer med alkohol. Har selv tatt 4pf engang sammen med rundt 6 øl. Gikk helt ok frem til jeg tok ett trekk før jeg la meg til å sove, og følte at jeg ikke klarte å trekke nok luft inn i lungene, og at jeg vanligvis ville hostet kraftig men nå fikk jeg det såvidt til. Ble litt stressa og satt lenge i vinduet for å få frisk luft før jeg ville legge meg igjen. Muligens bare panikk men VELDIG mange overdosedødsfall skjer i søvne.

Vet ikke hva grensa er for antall Paralgin som er livstruende farlig å ta med 8 shots, men vet at det er mindre enn mange tar for å ruse seg på BARE kodein. Hasj derimot passer til både alkohol og kodein men helst bare en av de to om gangen, da kan man ta mye mer og røyke alt man orker uten å bekymre seg for å dø. De to du har tatt er nok ikke kjempefarlig men grensa ville jeg sagt
Sist endret av Bluesky_; 9. oktober 2018 kl. 20:00. Grunn: skvieflei
Ett par PF og en spliff er jo bare chill. Med alkohol da blir du mer sengeklar vil jeg påstå. Ta deg ei fylla på spritn en dag, kos deg dagen derpå med det andre
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for alle gode svar. Endte opp med å ta en PF til, noen shotter og en siste piff før jeg tok kvelden. Må si jeg ble veldig tilbakelent, mer enn om jeg bare hadde drukket og røykt (som jeg er godt vant med). Følte en større eufori enn vanlig da jeg lå i sengen og hørte på musikk. Merket også at pusten var mye treigere, så begynte å stresse litt med dette før jeg til slutt sovnet. Våknet i live og uten noen plager, så det var en suksess.