Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1468
fant noen Tramagetic Retard piller i skapet til muttern. (100 mg depottabl) har ingen anelse hva det er men det står tramadol og hydrochlorid på forsiden. er det hvert å prøve? hvor mye må jeg ta for en fin rus?

takk på forhånd!
skal prøve å legge ved bilde av boksen fra en nettside som har bilde av 75mg (det er den med blå stripe på toppen av de tre)
https://sykepleien.no/forskning/2020...generisk-bytte
Sist endret av Oscar1920; 21. mars 2020 kl. 04:39. Grunn: feil link
anbefaler at du personlig setter deg inn i doseringer og sikkerhet mtp inntak av hva det skal være.

hva om jeg nå hadde sagt x antall..?
jeg vet ikke hva andre meds/rus du evt tar, alder, vekt osv,
så uansett om det du har finni gir rus og jeg hadde visst hvor mye som skal til ca så hadde det ikke vært mulig å gi deg noe bra råd her, dessverre.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
De er ment for å virke gradvis, men tipper du kjenner det hvis du tygger et par skikkelig.
Ikke ta fler hvis du ikke merker noe, det er kjipt å endelig finne passe fungerende dose på noe, for så å finne ut at det var depottabletter og du kommer til å være i denne formen i minst et døgn. Irriterende med stimulanter, risikabelt med opiater.
Hvis du er frisk og rask så anbefales maks 300mg om dagen. Og toleransen går opp veldig fort mtp eufori
Sist endret av Bothrops; 21. mars 2020 kl. 06:50.
Sitat av Oscar1920 Vis innlegg
fant noen Tramagetic Retard piller i skapet til muttern. (100 mg depottabl) har ingen anelse hva det er men det står tramadol og hydrochlorid på forsiden. er det hvert å prøve? hvor mye må jeg ta for en fin rus?

takk på forhånd!
skal prøve å legge ved bilde av boksen fra en nettside som har bilde av 75mg (det er den med blå stripe på toppen av de tre)
https://sykepleien.no/forskning/2020...generisk-bytte
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg har skjønt, så er du ganske ung. Tipper at kroppsvekten ikke er så høy heller. Jeg vil anbefale å prøve 50-100 mg første gangen. Første gang jeg prøvde Tramadol, tok jeg 200 mg. Ble kvalm og uvel i ett døgn, måtte ligge helt i ro og ikke røre på øynene en gang, enhver bevegelse forårsaket kvalme. Men det var meget digg å ligge helt i ro da.

Tok 100 mg neste gang, syklet og røyket tjal, flott form. Bare pass på å ikke blande Tramadol med antidepressiva og MAO-hemmere.
Ta 50mg først og prøvd deg sakte fram.
Det er noe av det beste jeg vet av når det kommer til rus men du får utrolig fort tolleranse på dem..
Men start rolig, det er sterke medisiner så vis du ikke har rørt det før tar du det rolig