Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3353
Nylig så oppdaget jeg at man nå, som TV2 Sumo abonnement får tilgang til TV2's Direktesendinger, TV2 Filmkanaler og mer.
Pga. av dette så er jeg nå ytterst interessert i å bli TV2 Sumo abonnement (igjen) - Noe det er mer enn 3 år siden jeg sist gang nå var.

Men å benytte TV2 Sumo gjennom PC'en frister ikke mye. Da jeg foretrekker å drive med mitt eget "arbeid" på PC'en, samtidig som jeg ser på Film/TV - Jeg er derfor på utkikk etter en løsning for å kunne benytte TV2 Sumo via Xboxen (360). Men hvordan får jeg dette til?

Jeg har allerede forsøkt å laste ned en evt. Tv2 Sumo app, men denne ser ikke ut til å eksistere for 360.

Hvilke alternativer har jeg?
Er det visse programmer som kan installeres for å gjøre dette mulig - Enten via Xbox 360 eller TV'en selv? Xboxen har tilgang til trådløs internettilgang så dette skal ikke være et problem.

Om eventuelle programmer/installasjoner som kan benyttes koster noe, så er dette absolutt ikke noen hindring. Da dette er noe jeg mer enn gjerne betaler for - Med forutsetning at programmet kan testes ut før man faktisk betaler for det.
Sist endret av supernatural; 7. desember 2015 kl. 04:34.
Hvilken TV har du? De fleste Smart-TVer så kan man laste ned TV Sumo appen på TVen.
Reptilfreak
Trådstarter
Sitat av Molekyl Vis innlegg
Hvilken TV har du? De fleste Smart-TVer så kan man laste ned TV Sumo appen på TVen.
Vis hele sitatet...
Det er snakk om en vanlig LCD TV av merket Grundig.
Noen Smart-TV er jeg ganske sikker på at det ikke er, dessverre.
Det er ikke hva du ber om, men har du vurdert feks Chromecast? Koster under 400 kr og gir deg støtte for TV2 Sumo, netflix, hbo, spotify og mye mer. Du caster til den ved hjelp av mobiltelefon/pad/PC, alt ettersom hva du ønsker. Har ikke vært borti at det finnes noen Sumo-app for 360, dessverre.
Sist endret av takkskalduha; 7. desember 2015 kl. 07:56.
Det finnes Sumo-app til XOne, dermed kan man ta det for gitt at de ikke kommer til å lage en for 360 som er iferd med å fases ut. Jeg istemmer på anbefalingen av Chromecast, med denne får du enkelt bilde fra en drøss tjenester på skjermen. Denne standarden, har siden den også er innebygget i nyere Smart-TVer med Android (som Google Cast) blitt noe de fleste omfavner. På min smart-TV er det ikke heeelt hundre enda, men det kommer seg nok etterhvert. Med Chromecast på den gamle var det ingen problemer med Sumo, Netflix, Viaplay eller HBO. Også Youtube fungerer greit, og mobilen/nettbrettet blir en finfin fjernkontroll.