Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 846
Hei alle sammen, lenge siden sist

har ikke fått opp nett hjemme enda, men nå har jeg ordnet meg; satt opp trådløst nett i leiligheten til en fetter, som bor 10 meter unna kafeen de eier

Så nå sitter jeg på kafeen, med en PowerBook G4 Titanium og har trådløst nett. Pluss at jeg har nett på jobben oxo så nå kommer jeg til å vanke her ofte igjen.

oh.. .btw: jeg har ikke warchalket utenfor så dere kan ikke bruke den (kryptert og passordbeskyttet) hvis dere fant ut hvor det var hehe.

Men jeg tenkte jeg skulle ta en runde med bilen i Tønsberg-distriktet og lete etter åpne trådløse nett... poster de her og warchalker hvis jeg skulle finne noen
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
velkommen tilbake =)
btw #nff @ efnet
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
crizp!

digg at en av old timerne kom tilbake

det har vel gått et år?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
tjenare
Crizp! Det var jaggu på tide!
Crizp: har prøvd å sitte i en bil utenfor et hus med trådløst nettverk. Vi skulle teste hvor langt bort vi kom med det, med det fungerte dårlig når vi satt i bilen. Når vi kom ti meter fra huset var det ingen signaler! Bilen virka som et skjold mot signalene. Men hvis vi gikk ute med den bærbare fikk vi signaler et godt stykke unna. Funker kanskje hvis du har cab though!
Mm. Crizp! Bra med old-timere som gusto sa. Og etter hva jeg kan huske er du l33t med hardware, så nå fikk jeg en ny og plage med hw-probs.
Trådstarter
hyggelig å få så mange positive tilbakemeldinger, tror ikke jeg har blitt kalt oldtimer og l33t før (rødme)

Har vel vært borte et år nå, fint å se at alle de gamle er her

bangar: har ikke cab men det stemmer at de fleste basestasjoner ikke er så kraftige... 45 meter dekning med fri luft (på min airport hvertfall), men når jeg er på kafeen (12 meter unna basestasjonen) er det kun !/3 - 1/2 dekning, siden signalene må passere to ganske tykke vegger.

men nå må jeg begynne å lese litt posts
Better than thou.
CRIZP CRIZP CRIZP! ;D Fux0r l33t at du er tilbake! :] Animefreakz0r. ;] Snakkes på irc.
Opprinnelig postet av crizp
fint å se at alle de gamle er her
Vis hele sitatet...
Ikke helt, dephic og sorath er gone.
original reprint
xaff's Avatar
crizp: Jeg har ingen anelse hvem du er men velkommen tilbake i alle fall.
Xaff..? back? WOHO!