Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 569
Hallo, jeg mekket et nytt design jeg skal bruke på min personlige webside etterhvert. Dette designet har jeg brukt endel tid på, prøvd ut forskjellige løsninger osv. Nynordboer, der er linken hvor designet ligger foreløbig, som dere ser er det foreløbig bare ren html uten noe innhold eller undersider. Siden er satt opp mest for å se hvordan designet funker.

Noen som har konstruktiv kritikk på designet?
Sist endret av to1991la; 3. mai 2008 kl. 20:47.
Banner/logoen/bilde med Nordboer.com på var litt vanskelig å lese. Kanskje laget boksatvene litt lysere. Stay with me var og litt irriterende. Der må du finne på noe lurt
Greit design det. En ting er dog verdt å nevne:

Blåfargen på kantene er veldig skarp og passer ikke helt med de andre fargevalgene, ialfall ikke i mine øyne.
Trådstarter
Er samme font på knappene som det er på innholdet. Bare at knappene er bold, dette har jeg enkelt valgt for å få litt kontrast til resten av siden. Det er bare i banner og sidetekstene det er annen skrifttype. Bruker bare 2 skrifttyper på siden

EDIT: når jeg tenkte meg om så bruke bruker jeg 3 skrifttyper, har jo en annerledes i overskriftene også:P
Sist endret av to1991la; 3. mai 2008 kl. 21:29.