Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2420
Heihei!
Mest av nysgjerrighet, og for å få litt råd, lurer jeg på hva dere gjør for å roe ned abstinenser?
Selv får jeg ganske kjipe abstinenser etter spesielt speed, og har som regel ikke mulighet til å få tak i feks valium eller lignene. Må man bare la det gå sin gang til det roer seg selv, eller har dere noen gulltips?
Sobril? Ha sobril i bakhånd. Evt også Seroquel for søvn om du sliter med å lande.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Sobril? Ha sobril i bakhånd. Evt også Seroquel for søvn om du sliter med å lande.
Vis hele sitatet...
Men hvis jeg ikke har tilgang på legemidler i det hele tatt?
Sprit eller øl. Bruker du benzo på nedturen risikerer du at du kjøper mer pepper.
Få deg en bedre connection med større utvalg?
Altså jeg bor på en avrusning hvor jeg ikke har tilgang til noe medikamenter eller alkohol, men det hender jo at jeg sprekker, og da er det så kjipt å ha abstinenser i flere uker etterpå. Lurer bare på om noen gjør noe spesielt eller har tips for at det skal bli litt lettere?
Sitat av hyperaktiv Vis innlegg
Altså jeg bor på en avrusning hvor jeg ikke har tilgang til noe medikamenter eller alkohol, men det hender jo at jeg sprekker, og da er det så kjipt å ha abstinenser i flere uker etterpå. Lurer bare på om noen gjør noe spesielt eller har tips for at det skal bli litt lettere?
Vis hele sitatet...
Hold deg selv opptatt. Gå på trening, ta deg turer ut, gå på jobb. Høres døvt ut, men er den beste hjelpen man kan få. Ikke ta flere rusmidler for å komme over abstinensene, det maskerer, og gjør det enda verre neste gang du er på vei nedover.
Sitat av hyperaktiv Vis innlegg
Heihei!
Mest av nysgjerrighet, og for å få litt råd, lurer jeg på hva dere gjør for å roe ned abstinenser?
Selv får jeg ganske kjipe abstinenser etter spesielt speed, og har som regel ikke mulighet til å få tak i feks valium eller lignene. Må man bare la det gå sin gang til det roer seg selv, eller har dere noen gulltips?
Vis hele sitatet...
Tja, det mest fornuftige vil nok være å spise noe skikkelig mat og drikke masse vann - noe som også er anbefalt å gjøre under selve "turen". Spis gjerne litt multivitaminer også.

Gjør ting du liker. Gjerne en joggetur, hvis du foretrekker det. Eller slapp av i sofaen med et par pils og Xbox.

Er det virkelig krise, så finnes det selvsagt frelse i benzo. Her bør du være forsiktig. Som noen tidligere har nevnt, kan dette føre til at du får "flotte" idéer om å skaffe enda mer pepper. For ikke å snakke om eventuelle benzoabstinenser. Det er ganske så jævlig.

Og til slutt: Sov så langt det lar seg gjøre.
Sist endret av Kannestøper; 5. desember 2016 kl. 17:57. Grunn: Tilleggsinfo