Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2224
Har slitt en del det siste året, en stripe med noe som helst pulver fucker opp nesegangene min så sinnsykt.
En stripe eller to på en kveld så tar bihulene mine kveld i 3-4 dager etterpå.
Har drevet å søkt rundt på nettet, og funnet ut at å droppe cola på samme måte som med amfetamin funker ikke siden cola er en svak base og magesyra tar knekken på det meste (det jeg forsto ihvertfall).
Men har funnet en del folk som mener at å ha det i munnhulen en stund kan få det på rett vei og lurer på om noen har noen erfaring med alternative måter å innta kokain?
Tenkte på noe som å snu en snuspose noen ganger rundt i cola og så ha den under leppen, kan dette funke bedre enn oralt eller å røyke det?
Kommer aldri til å skyte noe, prøvd å røyke det en par ganger men synes ikke det funket så veldig.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å bare ta en lang pause fra pulver opp i nesa?
Hva med plugging?
Merker altid jeg blir coka etter mye cola i kjeften men du trenger mye mer

Sitat av king123 Vis innlegg
Hva med plugging?
Vis hele sitatet...
Hehe plugging nummer runpehullet har opplevd og drite på meg etter cola i tarmen
Sist endret av uerigert daddel; 26. juni 2019 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
2 0
Sitat av king123 Vis innlegg
Hva med plugging?
Vis hele sitatet...
Lest litt om det, men virker upraktisk med mindre man er hjemme hos seg selv?

Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Merker altid jeg blir coka etter mye cola i kjeften men du trenger mye mer

Hehe plugging nummer runpehullet har opplevd og drite på meg etter cola i tarmen
Vis hele sitatet...
Har prøvd litt å ta "en stripe" som jeg legger under tunga og holder det der så lenge jeg klarer. det kicker men som du sier må bruke en del mer, litt overrasket over at smaken ikke plager meg mer, men det kan vel hende tunga fort sovner.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å bare ta en lang pause fra pulver opp i nesa?
Vis hele sitatet...
Bare lyst til å høre om noen har noen tips eller erfaringer.
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Merker altid jeg blir coka etter mye cola i kjeften men du trenger mye mer



Hehe plugging nummer runpehullet har opplevd og drite på meg etter cola i tarmen
Vis hele sitatet...
Såpass ja, Samme med speed eller? Har hendt jeg har merka at jeg må skikkelig drite etterpå bare, men spørs litt på hva du har spist før osv.

Sitat av snodikaren Vis innlegg
Lest litt om det, men virker upraktisk med mindre man er hjemme hos seg selv?.
Vis hele sitatet...
Hvordan tenker du?
Går like fort om ikke fortere, bare ha med litt ferdigmixa.
Sist endret av king123; 26. juni 2019 kl. 03:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av king123 Vis innlegg
Såpass ja, Samme med speed eller? Har hendt jeg har merka at jeg må skikkelig drite etterpå bare, men spørs litt på hva du har spist før osv.
Vis hele sitatet...

Pleier og oppleve det pågrunna cola bedøver og du mister kontroll over alle musklene som du pleier og kunne kontrollere der nede
Sist endret av Veggen; 26. juni 2019 kl. 19:53. Grunn: Sitat-fiks
Vær så snill, ikke gjør det. Da varer tennern dine ikke mer en et par måneder. Kokain er myyye værre enn speed. Nesa og bihulene mine er fucked som faen etter et år+ med kokain. Snorter jeg en liner med venstre nesebor nå så går det oppi tårekanalene. Bruk nesa heller. Selv om det gjør vondt.
Coke har lavest biotilgjengelighet både under tunga og i magan, er waste, blir litt som å røyke kokain uten å gjøre det til freebase.

Ta en pause du, hvis ikke du vil ende opp med en nese som Jackson