Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7891
Youtube loggen min blir fylt opp av masse videoer som jeg ikke har sett. Ser ut til å svitsje mellom 2-3 forskjellige tema. Stortsett trancemusikk og videoer med barn som leker. Videoene har millioner av views, sikkert fordi masse "breachede" youtubekontoer blir brukt som boter til å gå inn på dem.

Har søkt meg blå på google og reddit uten å finne noe løsning på det. Bare flere fortvilte brukere. Har selvfølgelig endret passord, 2stegs auth, fjernet extensions osv. Men det øyeblikket jeg slår på loggingen igjen kommer det masse nye videoer i loggen!

Noen andre som har vært borti dette her, eller har ideer om hva som foregår?
Er du sikker på at det ikke er YouTube sitt 'video preview' som slår ut på loggen? Det vil si, når man scroller ned i feeden i for eksempel mobilappen vil videoer begynne å spille av uten lyd av seg selv, dette vises ihvertfall på min egen feed. Ganske irriterende, jeg er sikker på at det er mulig å skru dette av på et eller annet vis men jeg har ikke brydd meg nok om det til å utforske.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vi snakker her om hundrevis av videoer. I perioder når jeg ikke engang har hatt youtube åpent noe sted.
Ja det tyder nå på, at du kanskje bør gjøre noe med dine passord.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skiftet selvfølgelig passord, men hjalp ikke.
Å deaktivere alle extensions i chrome derimot! Var visst en youtube adblocker som var synderen!
Hva heter adblockeren?