Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2318
Hvor lenge vises lyrica i urinen på labtest?
Er det stor sannsynlighet at jeg mister lappen om jeg popper? jeg er på urinprøve hos legen
Man må teste spesifikt på en egen lyrica test. Det inngår ikke i det vanlige ruspanelet på urinprøver.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Man må teste spesifikt på en egen lyrica test. Det inngår ikke i det vanlige ruspanelet på urinprøver.
Vis hele sitatet...

Legene sender inn til analyse nå. Ikke vanlig sticks som kun sendes til analyse ved utslag. Den går til skikkelig analyse med en gang. Og de sjekker etter Lyrica, som er på vei til å bli B.prep.

Ja du skrev jo labtest TS. ZSå ikke det. Anbefaler deg å søke på virkestoffets metabolisme og lese litt der, så tar du forbrenningen inn i bilde. Forbrenningen din har ekstremt mye å si.
Sist endret av Naturgrønn; 22. juni 2019 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.