Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4007
Heisann!

Skal ta lsd og mdma om noen dager. Skal candyflippe og lurer på om noen har noen tips til å få best mulig high. Har aldri prøvd lsd før og har bare prøvd ecstasy, ikke rein mdma.

Skal være sammen med noen venner på hotell og vi kommer til å røyke masse weed og muligens alkohol. Jeg tenker jeg holder meg unna alkohol om jeg skal ta lsd.

Hva bør jeg tenke på og vite før jeg tar dette? Har tidligere lest en god del om lsd og mdma så vet det basice. Har ikke lest særlig mye om candyflipping men har lest en del.

Tidligere har jeg erfaring med 2c-b, ecstasy, weed/hasj, kokain og Oxy
Dersom du vil ha best mulig high hold deg unna Alkohol og Cannabis. Jeg har dog sett mange ganger at folk som skal ha en ''fet high'' første gang de prøver lsd ofte ikke har en så fet high. LSD er ut ifra hva jeg har erfart ikke noe en gjør for ''morroskyld''. MDMA vil nok minke sjansene for at trippen blir dårlig. Blir nok gøy, er ikke det, tenkte bare å gi en heads up. Mange tråder her på bruket.

Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?
Den store MDMA-tråden
Freak tråder om candyflipping
Erowid rapporter om candyflip
Bare noe som må til
Samme greia som over

Lykke til

Del gjerne en triprapport!
Sist endret av Relevant; 1. desember 2015 kl. 22:31.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dersom du vil ha best mulig high hold deg unna Alkohol og Cannabis. Jeg har dog sett mange ganger at folk som skal ha en ''fet high'' første gang de prøver lsd ofte ikke har en så fet high. LSD er ut ifra hva jeg har erfart ikke noe en gjør for ''morroskyld''. MDMA vil nok minke sjansene for at trippen blir dårlig. Blir nok gøy, er ikke det, tenkte bare å gi en heads up. Mange tråder her på bruket.

Psykedeliske stoffer, er dette noe for meg?
Den store MDMA-tråden
Freak tråder om candyflipping
Erowid rapporter om candyflip
Bare noe som må til
Samme greia som over

Lykke til

Del gjerne en triprapport!
Vis hele sitatet...
Ville sopp vært et bedre alternativ for lsd?
Hvis du ikke har prøvd lsd tidligere så ville jeg kanskje latt være å slenge innpå både syre og emma på en gang. Greit å vite litt hva man går til.Den mentale mindfucken ved lsd slår sokkene av 2c-b.

Hotell høres heller ikke ut som den beste settingen å ture hardt på spør du meg, haha! Man blir stimulert på lsd og man (jeg) får ofte lyst til å gå rundt å utforske ting hele tiden, jeg tror det fort kan bli temmelig rart å monge rundt på hotell i candyflip-rus. Hvis du er bestemt på å gjøre det så spis syre og så vent ca 4 timer før du hiver innpå med emma. Det er en heftig synergi mellom lsd og emma så juster ned doser på begge deler, står om hvor mye man bør ta i en av trådene over eller google deg frem!

Lykke til
Lurer på om jeg kanskje bør kjøpe sopp istede for lsd om det er mildere? Tar det bare for morro skyld
Er ikke meninga å være helt party-pooper; men helt ærlig høres dette ut som en dårlig ide. Å henge på et hotell sammen med en gjeng som røyker masse weed samtidig som man tripper på LSD er igrunnen oppskrift på en forvirrende og dårlig førstegangsopplevelse. Mulig at MDMAen vil maskere hvor kjip setting dette er for tripping - og at dere kan ha det "moro" lell. JEg har ingen personlig erfaring med candyflipp (bare LSD), så det er mulig jeg undervurderer hvordan MDMAen kan glatte over en ellers veldig dårlig psykedelisk setting.

Siden du tar psykedelika bare for moro skyld så vil jeg si at LSD passer bedre for slike formål en sopp. Sopp kan man fort ha enda mindre styring over, og passer enda dårligere til typisk party-setting (som egentlig er en elendig setting for en psykedelisk førstegangs-opplevelse i utgangspunktet).

Det kan selvsagt hende at kvelden blir uproblematisk - men synes som sagt settingen - massiv weedrøyking og alkoholblandings på et hotell er en dårlig ide.

Mitt råd er at du iallefall burde holde deg unna weed og alkohol for å unngå uforutsette twister på trippen din.
Sist endret av Bearass; 1. desember 2015 kl. 23:04.
Først av alt, et hotellrom er/kan i utgangspunktet være en ganske dårlig setting å gjøre LSD på. Behovet for sansestimuli blir rimelig kraftig, og man kan fort risikere å bli veldig lei av å se i fire vegger hvor det ikke kommer ny impuls. En annen plass hvor man kan bevege seg fritt og kanskje gå ut er litt mer optimalt, som feks hjemme.
Nå spørs det jo litt hva intensjonen deres er, hvor hardt dere har tenkt å ture osv.

Med candyflip har man MAen å lene seg tilbake på, aka ting blir ikke så skummelt. Personlig synes jeg at MAen slører til LSD-rusen, den blir ikke like "klar" som uten. Samme gjelder alkohol og weed, men det er superchill å ta noen øl før man begynner, det gir en fin flyt inn så lenge man ikke overdriver.
Weed gir også en fin avslutning når ting begynner å gå mot slutten, men det ville jeg venta med så lenge som mulig for å ikke tilsløre trippen og hjernen.

Som sagt, ikke den mest optimale settingen men det blir nok sikkert gøy. Jeg ser på LSD som et vertkøy for å utforske verden på en ny måte, jo fler ting jeg har å se på/høre på/til og med lukte på,jo finere trip og mer innholdsrik tur har jeg.

Lykke til
Har nettopp hatt tidenes candyflip, jeg anbefaler deg en dosering på ca 150-200 ug vente i underkant av av 5 timer etter du har spist syre, så spiser du en liten dose MDMA, LESS is more.... Vanligvis dropper jeg 250 mg med MDMA, stor dose I know :P men nå holdt: 120 i metersvis

Holder glatt med 120-140 mg mdmda, ikke! redoser, jeg kjente bokstavelig talt øyeblikket jeg gikk tom for seretonin, og sovna veldig fort etterpå....

candyflip er morro, men ser folk sier at hvis du ikke har erfaring med lsd så bør du ikke candyflippe... Det er godt mulig, men jeg fant at dette ikke stemmer for min del....

Syre er syre på en måte, Emma på toppen er som å skru på en bryter... Alle de tankene og følelsene du har på syre er det myyye lettere å ta og føle på. Det jeg mener med det er er at jeg fant det enklere å forklare en tanke på etter mdma

Sopp KAN være et alternativ til LSD, men jeg syns trippen på sopp er mer intens, dypere bølgedaler og mer spirituelt enn LSD

Sopp og MDMA er er hippieflip

Men SYRE - 5 timer (ca 4 timer etter peak) - maks 140 mg emma, vent i 40 min and let the fun begin

Så på candyflip som den aller første Emma turen min x10, det var heeeelt insanse...

Men viktig at dere ikke bare gjør det for å svelge mest mulig dop, når du flipper skal du endre mest mulig, skift klær hvis mulig, skift musikk, hvor du er... alt da går det ikke gærnt (set og setting)
Sist endret av 420master; 2. desember 2015 kl. 11:03.
Første gang jeg tok lsd og mdma var candyflip på trance festival og jeg storkoste meg. Tok en lapp lsd og ventet en time før vi tok en kapsell med mdma, usikker på hvor stor dosen var. Par timer sener så toppa vi til med en mdma til. Jeg hadde ingen erfaring med noen av delene, hadde lest mye, men hoppet rett ut i det.
Jeg liker generelt å holde meg unna alkohol når jeg tripper, uansett hva, men weed er gull verdt imo. Treat yo'self!
På en annen side, å trippe på et hotellrom høres utrolig kjipt ut... Og nesten ikke verdt det.
Hasj/Weed demper effekten ut av MDMA om du røyker for mye, og det skal dessverre ikke så mye til. Veldig ofte starter man og kaste opp ukontrollert da det blir for mye for kroppen. (Da kroppen har mer enn nok med moderate doser av mdma)

Hold deg unna røykings når du skal ture. Om du absolutt skal røyke så gjør det helt på slutten for å kicke i gang en eventuel nedtur av ecstasy.

Alt som er skrevet ovenfor er så klart ut av egne erfaringer.
Sist endret av TheNocra; 2. desember 2015 kl. 18:15.
Har lest mye når det kommer til fyrings på tripp, jeg for min del syns det nesten er obligatorisk :P Men røyker aldri så mye under oppturen, blir for det meste for å dempe energinivået før den peaker. men etter peak så er syns jeg for min del det er greit å kaste litt bensin på bålet etter smak
Tripping er selvfølgelig veldig individuelt, men jeg har sjeldent trippet uten weed. Og at det skal legge noe demper på trippen har ikke jeg merket noe til, ei heller å bli dårlig. Weed har alltid vært med i min krets når det gjelder psykadelika.
Det tok meg 8 år fra jeg ville prøve lsd til jeg faktisk tok det. Leste meg opp og ned om psykadelika, og etter min mening så er det så utrolig individuelt at du finner ikke ut hvordan det vil være eller hvordan du vil reagere før du prøver det. Etter å ha gjort det et par ganger så begynner du å få en feeling på hva som gjør at du får en god trip og hva som gjør at du får en dårlig trip.
Så klart, kanskje noe jeg anbefaler folk som ikke har såå mye peiling er å rulle jonaser, selv liker jeg no med litt mer trøkk, bongtrekk setter alltid i gang no ekstra for min del
▼ ... over en måned senere ... ▼
Min erfaring med candyflip var 3 lapper og 200mg. Tok lappene først for dette hadde en med erfaring sagt, ta lappen(e) først og vent til oppturen begynner, deretter tar du droppen med emma og dette funket utrolig bra for meg da oppturen med lsd tar litt lenger tid for min del. Og det endte med at alt ble rart av lsd, men desto rarere det ble desto mer morro gjorde emmaen det. :-) På en måte holdt meg i handa imellom hele turen og fikk eventuelle negative tanker til å være umulig å holde på og fant det positive og eller interessante isteden.