Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2584
Jeg har fått tak i MDMA i pulverform, men har aldri prøvd dette før, kun krystaller, som jeg har inntatt oralt. Hvordan anbefaler dere meg å innta pulveret? Sniffe? Blande ut i væske og drikke? Vil det virke raskere?
Jeg ville pakket det inn i et rizla papir for så og svelge det, eventuelt svelge litt og dra en lisse om du føler behovet for å ha noe opp i nesen
Er det MDMA, så er det også krystaller. Kanskje det er godt oppknuste krystaller, eventuelt blandet ut med noe annet. Det er å behandle som mdma i krystallform, men jeg ville testet det med et EZ kit.
Jeg ville pakket det inn i rizla papir som sagt over eller blandet det inn i et glass jus.
Pulver er bare godt oppknuste krystaller ja. Du kan pakke inn dosen i dopapir (skill laga fra hverandre, trenger ikke 3 lag på dette ), Rizla, gelatinkapsler.

Ellers kan du ta det i noe å drikke, sniffe det, sette det IV, plugge, slikke det opp eller bruke det som krydder på noe lett mat.

Anbefaler egentlig å droppe det oralt. Gelatinkapsler er enklest å ta med seg, men mest stress å putte det oppi. Dopapir/rizla er det enkleste om du ikke vil smake på det
Sist endret av seroto9n; 24. november 2016 kl. 00:47.