Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1945
hei, tok en halv mogadon i fylla i går, skal pisse til lappen på mandag, kommer nitrazepam opp under benzodiazepiner? mener diazepiner er noe av det di tester på prøvene mine, men det er bare from the top of my head så mulig jeg tar feil.
Det er benzodiazepiner ja, halveringstiden ligger på 20-28 timer. Men skal ikke si om du er safe eller ikke. Ganske dårlig ide å spise benzodiazepiner om du skal pisse. :/ men lykke til!
Jaa var en tabbe gjprt i fylla.. får aatse på det går bra ikke så mye annet å gjøre :/
Skjønner.. Ett enkelt inntak av nitrazepam kan mann finne i urin OPPTIL 6 dager etterpå. Så vil råde deg og ha en god historie på hvorfor du har benzodiazepiner i urinen/blodet om du skulle ha uflaks.

Kan jeg spørre hvorfor du må pisse? Tatt for narkotika tidligere?
Sist endret av Narkotikum; 8. januar 2017 kl. 18:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har vell ikke noe å si på mengde? Tok en halv mogadon, usikker på mg.

Tatt for narko så må pisse for å få kjøre opp -.- såå mulig jeg må starte pånytt om det gir utslag, 4-6mnd var vedtaket så ikke allverden med tid da, kipt å ikke ha lappen anyways
Sist endret av Makkafisn; 8. januar 2017 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jo, bruk over lang tid vil halveringstiden forlenges. Vekt og forbrenning har også noe å si. Mogadon kommer i 5mg, så du spiste 2,5mg.
Da er det bare å glemme en røverhistorie ��

Beklager, leste feil. Mengde har kanskje ikke noe å si, noe jeg ikke skal si for sikkert, men bruk over lang tid vil halveringstiden forlenges.
Sist endret av Narkotikum; 8. januar 2017 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.