Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5869
Har usle 16 dagers dom for ran på meg. Noe og si om Hedmark fengsel?
Du står helt fritt til å ikke svare, men nyskjerrigheten min tvinger meg til å spørre: Hvordan i svingende fikk du en såpass grei dom for ran?

Jeg har ingen erfaring med Hedmark fengsel så spørsmålet ditt må nok dessverre noen andre svare på.
Sist endret av krystallkongen; 15. november 2016 kl. 23:31. Grunn: edit
Skal du på lav sikkerhet så er det chill. TV på alle rom, felles dusj og bad. Ta med cash. Kan handle for 500 spenn per uke.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du står helt fritt til å ikke svare, men nyskjerrigheten min tvinger meg til å spørre: Hvordan i svingende fikk du en såpass grei dom for ran?

Jeg har ingen erfaring med Hedmark fengsel så spørsmålet ditt må nok dessverre noen andre svare på.
Vis hele sitatet...
En eks kompis stappa i meg så mye benzo at jeg rana en butikk for en printer og en telefon for ham tydeligvis. Har ikke noe hukommelse av dette, så ble bare 16 dager utfra at saken ikke var så spesielt alvorlig med det som manglet fra butikken alt annet rørte jeg ikke. *flaut*
Det er tyveri/innbrudd du mener? Ikke ran vel?
Er det Bruvoll du skal til?

Uansett så står det jo litt her om du ikke har vært på siden selv; www.hedmarkfengsel.no/
Sist endret av KjellFresh; 16. november 2016 kl. 00:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Innbrudd ja, feil og skrive ran. My bad x)

Om jeg skal dit er jeg usikker på! Vet at det er hedmark vertfall
Sist endret av fpz lele; 16. november 2016 kl. 00:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bruvoll er ok nok, noen av vaktene er verdens største rasshøl noen er snille.. Er litt møkka regime, ræva mat, mye drittunger som er yoyo gangstere som pisser på seg med en gang man limer de ned..
Ilseng er en møkka plass, har ingen ting positivt og si om det møkka fengselet.. Utenom at du får lett ting inn der..
Hamar Høysikkerhet er den beste av de tre.. Ja , man er isolert men for noen er det bedre.. Vaktene behandler deg som folk og dagene går raskere og man slipper de små gangsterne som tror de er 2pac fordi de solgte 100 g med hasj på tveita senteret
▼ ... over en uke senere ... ▼
Satt på ilseng i 28 dager. Ikke no fett sted men med tanke på at det skal bære fengsel så er det helt greit. Kan nevne at ringerike , hof å larvik fengsel er kjipere eller minst like kjipt. 16 dager er jo ikkeno stress da. Tida flyr fort på åpen soning synes jeg ihvertfall. Jobb mat trene sove... bam bam ferdig

De som satt på ilseng hadde ikkenoe fint å si om bruvoll eller hamar ihvertfall. De hadde søkt seg til ilseng
Sist endret av omnipresent; 4. januar 2017 kl. 12:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.