Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 982
Har nettopp fått meg et par nye Supra Nitro Cables. De er ganske bra, men en ting som irriterer meg sykt er at hver gang jeg skal ta de på eller bare trykke de lengere inn i øret, kommer det er høy knitrelyd. Noen ganger etter jeg har stappet de inn i øret, kommer det enda en høy lyd som høres ut som en fjær eller liknende som spretter ut etter at jeg har trykket de inn.

Noen som har erfaringer med dette?

Kan også legge til at det er med lyder i venstre ørepropp enn i høyre, og jo større ørepropper jeg bruker (det følger med flere størrelsen) desto mer ulyder kommer det.
Sist endret av NinjaGeir; 15. oktober 2016 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NinjaGeir Vis innlegg
Har nettopp fått meg et par nye Supra Nitro Cables. De er ganske bra, men en ting som irriterer meg sykt er at hver gang jeg skal ta de på eller bare trykke de lengere inn i øret, kommer det er høy knitrelyd. Noen ganger etter jeg har stappet de inn i øret, kommer det enda en høy lyd som høres ut som en fjær eller liknende som spretter ut etter at jeg har trykket de inn.

Noen som har erfaringer med dette?

Kan også legge til at det er med lyder i venstre ørepropp enn i høyre, og jo større ørepropper jeg bruker (det følger med flere størrelsen) desto mer ulyder kommer det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe hårstrå som har rotet seg inn med elementet til hodetelefonene? Ørepropper ja, leste litt for fort. Dårlig kontakt i kabel? Hvilken lyd kilde bruker du?
Sist endret av hostilis; 19. oktober 2016 kl. 06:49.
Mulig det er statisk elektrisitet? Stikker det eller kan du kjenne det på noen måte? Opplever dette med enkelte ørepropper av og til.