Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 780
Hei jeg har akkurat nå et razer abysus keyboard som skal byttes ut. Har tenkt på enten Razer black widow 2014 eller steelseries apex. Er glad i cherry mx brown knapper. Så noen som har et bra gaming keyboard å anbefale helst til under 1500kr. Skal bruke det til fps spill ikke mmo å moba spill.
Trenger du noen spesielle fynksjoner? Hvis ikke kjøper du bare et cherry mx tastatur
Trådstarter
17 0
LED er fint har store hender så et ganske stort tastatur er fint
Har selv blackwidow 2014, og er ganske fornøyd.
Mener G710 har cherry mx brown, og dette er litt stort og kraftig. Dobbel USB og kraftig ledning.Samt hvite led lys som kan justeres styrken på, på 2 steder. WASD og piltastene er en disse kan lyse fult og alt annet kan være mørkt og omvendt. 6 Makroer per M altså M1,M2,M3 som tilsammen gir 18 macroer. Veldig fornøyd med dette. Er stort og kraftig

dårlig formulering
Sist endret av Oatre; 31. mai 2014 kl. 16:19.
Sjølv har eg CM Storm Trigger. Veldig fornøyd. Cherry Black switcher, altså litt harde å trykke ned men uten klikkelyd. Lager kun lyd når tastene treffer bunn.
Har inntrykket av at Razer er overprisa. Gode produkt, men man betaler kanskje meir enn det er verdt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vent til RGB tastaturene kommer ut! Da blir det handletur for meg! :-D