Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4954
Er på jakt etter en ny laptop og denne modellen har alt jeg er ute etter:

https://www.youtube.com/watch?v=VVFVxfCFTrI

Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger eller hvor det lønner seg å kjøpe fra hvis jeg må importere? Blir det 25% moms og hva med garantien?
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Det blir moms (Og på en PC i Blades prisklasse er dette mye moms), og så vidt jeg vet er den ikke garanti på i Norge. Forøvrig har jeg hørt at Blade skal komme til Norge før eller senere.

Dersom du trenger power, så burde du se på PC'er fra MSI og ASUS, da disse er de to beste "standard"-merkene på slikt, så vel som Multicom o.l.

MSI Gaming-laptops på Komplett

ASUS Gaming-laptops på Komplett (Prisjustert 9900,- og opp)
UENorge's Avatar
Trådstarter
Takk for tips, forskjellen er bare at den til razor er tynn og har et mye finere design..
https://www.komplett.no/msi-gs60-156-full-hd/815293 er vel like tynn og ser ganske lik ut synes nå jeg.
Tynn er ikke akkurat en positiv ting heller, betyr bare dårligere kjøling, noe som er viktig på gaming laptop.
Sist endret av Loffenius; 27. mai 2014 kl. 21:59.
Sitat av UENorge Vis innlegg
Takk for tips, forskjellen er bare at den til razor er tynn og har et mye finere design..
Vis hele sitatet...
DU vil jo selvsagt ikke få den med nordisk tastatur.

Det er vel egentlig en ganske simpel sak. Hvis du reiser ut, til f.eks Ryanair. (kan få billetter til under 100 kroner mandag morgen fra Rygge). Deretter kjøp den i London og fly hjem igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Claryn Vis innlegg
DU vil jo selvsagt ikke få den med nordisk tastatur.

Det er vel egentlig en ganske simpel sak. Hvis du reiser ut, til f.eks Ryanair. (kan få billetter til under 100 kroner mandag morgen fra Rygge). Deretter kjøp den i London og fly hjem igjen.
Vis hele sitatet...
Tenkte jeg ikke på.. :/

Noen som vet når Asus GX500 kommer for salg i Norge?
hei

Jeg kjøpte denne GS70 for noen dager siden.

Har bare prøvd noen runder med gamle spill.
WoT med max detaljer funker uten noe problemer og ser helt fantastisk ut.

Det er ikke noe tvil om at viftene høres, men de er egentlig overaskende effektive. Luft inntaket er på toppen så selv om jeg har hatt pcen på fanget så har det ikke vært noen issues på overvarme. (veier ca 2,5 kg så ikke så mye større en den gamle 15' Aceren min)
Spiller jeg med headset (øreplugger fra Samsung telefon så ikke noe hightec) så er det ikke noe stress syntes jeg.

Veldig fornøyd med den, utrolig godt tastatur, god lyd og synes den ser stilig ut.
Mitt store issue er at min to år gamle sønn har noen utrolig synelige fingeravtrykk på den...

NorQuack
UENorge's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemelding, har vurdert den, men er usikker på om jeg burde vente på at Asus GX500 kommer til norge..?