Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1807
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Noen som har bestillt eller eier en Nvidia Shield? Den er til salgs på DigitalImpuls nå. Tror jeg må bestille meg en slik.
Den kjører Android så du har tilgang til alle spillene og appene derfra. Men det som trigger meg mest er å streame spill fra pcen. Du kan streame spill fra pcen din og over på Tven i stua. Dette er fremtiden.



http://consumer.media.seagate.com/files/2013/09/nvidia-shield-android.png


http://shield.nvidia.com/play-pc-games/
Ser spennende ut. Dessverre er den 2000 kr for dyr for min smak.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lur N. Dreier Vis innlegg
Ser spennende ut. Dessverre er den 2000 kr for dyr for min smak.
Vis hele sitatet...
Ja den er dyr. Men sammenlignet med et nettbrett så er det ikke så ille.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
199$ hos GameStop i USA, men 3000 i Norge? Tror jeg skal kjøpe meg en slik når jeg er i England i sommer.
Wow jeg likte streaming fra pcen, men alt for liten skjerm til å game på.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Wow jeg likte streaming fra pcen, men alt for liten skjerm til å game på.
Vis hele sitatet...
NEW: Remotely access your PC to play your games away from your home.*

Edit:
*GameStream gaming outside of your home Wi-Fi network is a BETA feature and requires minimum upload and download bandwidth speeds of 5Mbps. Streaming experience may vary depending on the quality of your Internet.
Sist endret av Claryn; 30. april 2014 kl. 22:30.
Sitat av Claryn Vis innlegg
NEW: Remotely access your PC to play your games away from your home.*

Edit:
*GameStream gaming outside of your home Wi-Fi network is a BETA feature and requires minimum upload and download bandwidth speeds of 5Mbps. Streaming experience may vary depending on the quality of your Internet.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet jo det, men skjermen er fortsatt alt for liten. Telefonen min er større jo.
Hvis man kan koble den til en annen skjerm (nettbrett??) hadde det vært noe annet.
Sist endret av Xernox; 30. april 2014 kl. 23:16.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ja jeg vet jo det, men skjermen er fortsatt alt for liten. Telefonen min er større jo.
Hvis man kan koble den til en annen skjerm (nettbrett??) hadde det vært noe annet.
Vis hele sitatet...
NEW: Stream games like World of Warcraft, League of Legends, and DOTA 2 to your HDTV using Wi-Fi and play with full Bluetooth keyboard and mouse support.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal til London/Oxford i sommer og har tenkt til å kjøpe Shield, da den er ganske mye billigere der. Noen som vet om et sted jeg får kjøpt den i fysisk butikk?