Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2897
Hei, har i mange år drevet med litt import av små ting fra utlandet.
Tenkte jeg nå skulle ta skrittet å lage meg en internett side, hvor man kan få kjøpt produkta mine fra.

Det jeg tenker på da, er noe likt denne: www.easyub.com

Hvor man kan ha muligheten til å betale med paypal og kanskje andre metoder.

Jeg er helt blank innenfor dette, og trenger hjelp til å lage meg denne siden.

Kunne dette vært noe for deg? Ta kontakt. Jeg betaler selvfølgelig for arbeidet.

Kontakt:
Hva importerer du?
Hvis du skal ha en paypal metode, så skal paypal ha 10 % (Mener å huske det slik).
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
OT:

3% Skal PayPal ha
Paypal skal bare ha 3%. Paypal er et kurant valg til små nettbutikker.
wordpress+ paypal. fins jo mange nettbutikk tamplates der ute både til drupal, joomla osv.
Sist endret av random40348; 3. mai 2010 kl. 16:22.
Da anbefaler jeg deg å ta en titt på osCommerce som er en gratis (åpen kildekode) nettbutikk løsning laget i PHP.

Dette er meget brukervennelig løsning som er enkel å administrere når du først har fått noen til å sette den opp på en server for deg (om du ikke gjør det selv). Den har også støtte for mange betalingsmetoder.

Her har du et eksempel på en enkel nettbutikk en kammerat av meg har satt opp med osCommerce.
Støtter OsCommerce. Uansett hvis TS selger et rimelig begrenset utvalg produkter (1-10), er det pointless å opprette en nettbutikk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det fins også ferdige løsninger. F.eks. Nordisk e-handel sin. Du kan sette opp en 30-dagers testbutikk gratis, se http://www.nordiskehandel.no/produkt...is-testbutikk/
Du kan også finne andre slike ved å søke i Google. Slike løsninger kan være enklere å komme i gang med enn OsCommerce eller Magenta som krever en del kunnskap å sette i gang med.
Anbefaler og kjøpe hos en Host med Cpanel ;D ... Da får du flere gratise nettbutikk systemer som du innstalerer på 30 sek :P .. Kjøper du hos one.com kan dette godt ta 30 min og mere
Om du må bruke 30sek eller 30 min på å sette opp en nettbutikk betyr egentlig fint lite med mindre du har tenkt å gjøre det veldig mange ganger. Det som er virkelig viktig for en nettbutikk, er at sidene er kjappe, at siden ser tillitsvekkende (dvs "proff") ut (herunder også språk i beskrivelser og at du har eventuelle nødvendige SSL-sertifikater og den slags så man slipper feilmeldinger ifb med betaling) og selvsagt at du har relevante betalingssystemer på plass. Deretter kommer ting som priser, oppfølging av kunder, og liknende.