Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2558
Fronter.com er ganske forvirrende egentlig, og ikke et spessielt bra system syns jeg. Derimot så kom jeg over en gang at fronter hadde en API, men jeg finner ikke API'en noe sted... Noen som har mer flaks med å finne det enn meg?
▼ ... over en måned senere ... ▼
fant ut at de brukte Oatuh - det står også at det bare er å spørre support om Oauth-nøkkel, men det står ikke hvilket av support teamene jeg skal spørre.

Noen som har noe info på dette?

Ellers så går det vel også ann å skrive sin egen parser til siden, men vet ikke hvordan python/perl(ser for meg at jeg vil bruke en av disse språkene hvis jeg skal gjøre det) kommer overens med login-systemet deres?
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Kan ikke tenke meg at det skulle være for vanskelig å få til, really... det kan da ikke være verre enn å sende riktig session-ID formattert som en cookie.

Selv har jeg bare slengt RSS-feeden til forsiden på skrivebordet. Dekker nå hvertfall mitt behov.
Sitat av tripflag Vis innlegg
Kan ikke tenke meg at det skulle være for vanskelig å få til, really... det kan da ikke være verre enn å sende riktig session-ID formattert som en cookie.

Selv har jeg bare slengt RSS-feeden til forsiden på skrivebordet. Dekker nå hvertfall mitt behov.
Vis hele sitatet...
Ooh... hvordan gjorde du det?
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Selv bruker jeg en primitiv løsning skrevet i C#, men enhver feedreader som støtter enkel auth over https burde funke fjell. Ta f.eks. en titt på FeedDemon, vet om flere som bruker den for fronter. Faktisk kan det hende at rainmeter også funker... Det hadde vært ganske heftig egentlig.

Feed-linken burde ligge her rett etter at du har logget inn:
Mh-m, ser ikke helt ut til at den dekker mine behov - men få se litt rundt på det.

Slet med det i dag morges med å sende rett session fram og tilbake.
Trådstarter
Fant en side i wiki'en deres, men man har tydligvis ikke tilgang til wiki'en uten en bruker... Så du kan kun se den siden jeg fant gjennom google, ikke bla til noen andre.

http://wiki.fronter.com/index.php?ti.../Oauth&file=36
Den fant jeg og - på første søk, men eneste som står der er vel egentlig at de bruker Oauth og at du må ha Oauth-nøkkel for å utvikle tredjeparts programmer som opererer rett mot db'en? :3
Sitat av tripflag Vis innlegg
Selv bruker jeg en primitiv løsning skrevet i C#, men enhver feedreader som støtter enkel auth over https burde funke fjell. Ta f.eks. en titt på FeedDemon, vet om flere som bruker den for fronter. Faktisk kan det hende at rainmeter også funker... Det hadde vært ganske heftig egentlig.

Feed-linken burde ligge her rett etter at du har logget inn:
Vis hele sitatet...
Haha, nå har jeg brukt fronter i 2 år, og første gang jeg ser den nå:P TAKK!