Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 752
Hei alle!

Så var det min tur til å kjøpe ny pc. Men litt vanskelig da jeg ikke har så mye peiling

Kan ihvertfall skrive ned kravene jeg har.

*Viktig at pcen må kunne holde seg kjølig da det ofte blir varmt på rommet mitt. Grafikkortet på pcen min nå holder seg på rundt 67-70 grader når jeg ikke gjør noe som helst.

*Må kunne takle de nyere spillene som f.eks Watch Dogs.

*Vil helst slippe å bygge selv!

*Helst Windows 7, men det har jeg liggende.

*Maks 12000 kr, kan strekke meg litt lengere om nødvendig.

Tenkte også å bestille fra Komplett.

Håper på hjelp!
Sist endret av elise1000; 6. juni 2014 kl. 00:39.
Ville valgt denne og konfigurert følgende:

Strømforsyning til XFX ProSeries Core Edition 750W

Skjermkort til EVGA GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA "SC"

Går ett par hundrelapper over, men du får en beast pc.

Ville bygget selv og kan godt lage en liste til deg, men hvis det er uaktuelt så anbefaler jeg det over
Trådstarter
5 1
Sitat av fatfro Vis innlegg
Ville valgt denne og konfigurert følgende:

Strømforsyning til XFX ProSeries Core Edition 750W

Skjermkort til EVGA GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA "SC"

Går ett par hundrelapper over, men du får en beast pc.

Ville bygget selv og kan godt lage en liste til deg, men hvis det er uaktuelt så anbefaler jeg det over
Vis hele sitatet...
Valgt hvilken?
Er du skeptisk til å bygge egen pc, spør om noen kan hjelpe deg da? Finnes vel mulighet for dette regner jeg med
Trådstarter
5 1
Sitat av kandetfixes Vis innlegg
Er du skeptisk til å bygge egen pc, spør om noen kan hjelpe deg da? Finnes vel mulighet for dette regner jeg med
Vis hele sitatet...
Ja, jeg blir jo litt skeptisk når jeg leser trådene på forumet her om folk som har bygd pcer selv og et eller annet går galt. Så derfor frister det mer at Komplett bygger den for meg
Sitat av elise1000 Vis innlegg
Ja, jeg blir jo litt skeptisk når jeg leser trådene på forumet her om folk som har bygd pcer selv og et eller annet går galt. Så derfor frister det mer at Komplett bygger den for meg
Vis hele sitatet...
Bygging av pc er plug and play, du vil få det til etter toppen 4-5 timer. Selv brukte jeg 2 timer første gangen.
Trådstarter
5 1
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Bygging av pc er plug and play, du vil få det til etter toppen 4-5 timer. Selv brukte jeg 2 timer første gangen.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg skal prøve da!

Så de gamle kriteriene gjelder fortsatt. Men husk at det må mye kjøling til!

Hjelp taes imot med stooor takk
Alt i én pc er plug and play, sett bort ifra front panel kablene, som USB, Audio, PWR button, Reset button, de er alle like, og passer flere steder, men bare se på manualen for hovedkortet du kjøper, og det skal stå der hvor hvilke kabler skal
Trådstarter
5 1
Sitat av kandetfixes Vis innlegg
Alt i én pc er plug and play, sett bort ifra front panel kablene, som USB, Audio, PWR button, Reset button, de er alle like, og passer flere steder, men bare se på manualen for hovedkortet du kjøper, og det skal stå der hvor hvilke kabler skal
Vis hele sitatet...
Åja, takk for tips