Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 632
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Hei!

Hadde egentlig lagt opp alt som heter spill, men da CS global offensive kom ble jeg litt bitt av basillen. Har satt sammen alle de gamle utdaterte delene jeg hadde liggende på loftet:

- 500w psu
- hd radeon 5770 1gb
- 4 gb ram 800mhz ddr2 (husker ikke merke)
- Intel core 2 quad 2.4ghz
- ett eller annet gammelt asus hk.
- har satt inn en SSd som spillene ligger på.

Spiller i hovedsak csgo, men kan bli litt hakkete og ujevnt. Ønsker å oppgradere så jeg kan spille helt problemfritt. Jeg er ikke av den gjennomsnittlige public spilleren som kjører grafikk på ultra .. Alt står på LOW. Siden dagens fancy hardware ikke passer til kortet mitt må jeg vel ha cpu, hk og ram ( helst 8).

Hjelp meg med å finne den beste oppgraderingspakken til 2500,-!

Grafikkkort som troller meg kanskje ? Mtp hakkinga. Delene skal klare å kjøre spillet fint?...
Har du nyeste drivere? 14.4 skal funke på 5000 serien.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Har du nyeste drivere? 14.4 skal funke på 5000 serien.
Vis hele sitatet...
Prøver å oppdatere den også. Kan i tillegg tilføye at spill + chrome funker dårlig sammen, spillet krasjer. Lite minne..

Nei? Ingen?
Sist endret av orbeck; 25. mai 2014 kl. 21:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.