Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2882
Fant nettopp ut av en ny discovery dokumentarserie som handler om verdens største medical marijuana-klinikk og folkene som jobber der, pasienter som kommer dit, litt om groing, problemer de støter på og lignende. noe ala OC choppers, bare at motorsyklene er byttet ut med weed Sikkert noen som finner det interessant, jeg likte det i hvertfall

Weed Wars
Helt konge,ser alle episodene på youtube da jeg ikke har den aktuelle discovery kanalen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvilke dager og klokkeslett går det på discovery?
Du finner episodene i bukta, ser på etpar nå. Det er litt underholdende men jeg forstår hvorfor cannabis er ulovlig når en mannelig medeier i selskapet går i kjole..
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Du finner episodene i bukta, ser på etpar nå. Det er litt underholdende men jeg forstår hvorfor cannabis er ulovlig når en mannelig medeier i selskapet går i kjole..
Vis hele sitatet...
Ja, det burde ikke vært lov for menn å gå i kjole, supert argument for at cannabis skal være ulovlig.
For å dra tråden litt tilbake vil jeg gjerne takke for anbefalingen! Begynte nettopp å se på, og jeg må si det er ganske så interessant, om ikke litt stereotypiskt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kunne kanskje laget ny tråd for dette, men skriver det bare her

National Geographic har tatt opp kampen med series American weed . Det er konseptet er omtrent det samme med en dokumentarserie som fokuserer på karakterer i medical marijuana-markedet i byen Fort Collins i Colorado. I tillegg til dispensaries, growers og pasienter har de her tatt med nei siden representert ved en politimann og en gjeng tullinger som reklamerer for proposition 300 som vil kriminalisere dispensaries i byen. Har nettopp sett første episode og syns det var ganske kult, det var litt annen stemning en i Weed Wars uten at jeg kan sette spissen på hva det er
Er det bare 4 episoder i weed wars? Artig program med relativt seriøse typer. Ikke noe "weed er bra for alle" , for de er faktiskt imot legalisering av rekrasjonelt bruk.
Sitat av kukktryne Vis innlegg
Er det bare 4 episoder i weed wars? Artig program med relativt seriøse typer. Ikke noe "weed er bra for alle" , for de er faktiskt imot legalisering av rekrasjonelt bruk.
Vis hele sitatet...
Det er jo fordi de tjener jævlig mye på sånn det er nå.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Det er jo fordi de tjener jævlig mye på sånn det er nå.
Vis hele sitatet...
Ikke ifølge serien. Seff de har gryn, men tror ikke de vasser i penger. Ved full legalisering ville de jo åpnet for enda flere kunder. Slik det er nå så er de vist det største utsalgsstedet i verden
Sitat av kukktryne Vis innlegg
Ikke ifølge serien. Seff de har gryn, men tror ikke de vasser i penger. Ved full legalisering ville de jo åpnet for enda flere kunder. Slik det er nå så er de vist det største utsalgsstedet i verden
Vis hele sitatet...
Der sier du vel mot deg selv?
Nettopp, om det ble legalisering ville det dukket opp mange slike store steder. Noe de selvfølgelig vil ungå. Alle som tjener penger på dop frykter legalisering, siden det vil åpne for statlig kontroll og avgifter.
Sist endret av Legend.; 9. mars 2012 kl. 22:00.
Sitat av Legend. Vis innlegg
Der sier du vel mot deg selv?
Nettopp, om det ble legalisering ville det dukket opp mange slike store steder. Noe de selvfølgelig vil ungå. Alle som tjener penger på dop frykter legalisering, siden det vil åpne for statlig kontroll og avgifter.
Vis hele sitatet...
Akkurat.
Langs med Venice Beach og i Malibu er det masse små steder som selger weed. Hvis det blir helt legalisert ville det åpnet enda fler, hvor folk også vil ha muligheten til å røyke på stedet. Aka coffeeshops.
Sitat av Legend. Vis innlegg
Der sier du vel mot deg selv?
Nettopp, om det ble legalisering ville det dukket opp mange slike store steder. Noe de selvfølgelig vil ungå. Alle som tjener penger på dop frykter legalisering, siden det vil åpne for statlig kontroll og avgifter.
Vis hele sitatet...
Sier vel ikke imot meg selv, for jeg TROR at de ville fått flere kunder ved å legalisere.(selvom de åpner noen nye) De har et stort og trygt rykte på å levere, så tror de ville tjent mere. De betaler allerede masse i kontroll og avgifter.Kan godt hende jeg tar feil, men jeg ville dratt til et sted jeg stolte på, og leverte hver gang. Kan veldig godt hende du har helt rett óg for du vil jo ha minst mulig konkurranse. Mange pizza sjapper i oslo, men jeg tror peppes og dolly tjener mest selvom du har en haug av andre sjapper som selger pizza.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Med total legalisering så vil det tilsi at det ikke er NOEN lover i mot det. Akuratt som gullerøtter er i dag. En full legalisering vil vi ALDRI se. Men en avkriminalisering er det vell mer snakk om. Og jeg støtter opp under at konkuransen vil øke = prisene vil gå ned = dårlig for business.