Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2439
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var hos en vennine hun røykte en joint, men lot asken falle i kaffen, jeg lurer på om man inntar thc av dette?
Nei såklart inntar man ikke thc på denne måten
Det der høres ut som next level stoner mumbo jumbo. Nå har jeg hørt at karbonet i aske skal være bra for magen, så kanskje det er årsaken.
Hva er dette? - folk som lar asken falle i kaffen/te’en
Vis hele sitatet...
Ikke for å være spydig eller noe, men hvorfor spurte du ikke henne bare der og da istedenfor å opprette en tråd her inne?
Æsj. Varm kaffe for å drikkes eller gammel kald kaffe som uansett skulle tømmes ut? Gloa slukker kjappere i væske så kanskje hun gjorde det for å minske lukt og røyk.
Eventuelt pillefjern og stuka fullstendig for nei ingen fornuftig grunn til å gjøre det om kaffen var tiltenkt å drikkes
Sist endret av celtseus; 15. april 2021 kl. 18:24.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Ikke for å være spydig eller noe, men hvorfor spurte du ikke henne bare der og da istedenfor å opprette en tråd her inne?
Vis hele sitatet...
Gjorde det lol, hun sa "For å ikke sløse THCen" derfor jeg spør.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Latskap og mangel på askebeger kalles det
Var med en gjeng og røykte joint en gang, så var det ei jente som mista aske i et glass vann. Sa for kødd at man blir pisseskev av det så drakk hun det opp... Ville ikke gjort det selv, men det er nok ingen THC
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skapt spørsmål til!

Kan det ligge THC igjen i vannet på bongen? XD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skapt spørsmål til!

Kan det ligge THC igjen i vannet på bongen? XD
Vis hele sitatet...
Nei. ikke si hu drikker bongvann a...

Derimot kan det sette seg i plasten/glasset, så du vil kanskje få funk av å knuse/brette ut dette og ha på en tallerken med kniv og gaffel.
Sist endret av knert1; 15. april 2021 kl. 19:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nei. ikke si hu drikker bongvann a...
Vis hele sitatet...
HAAHHAHA, dere freaks er morsomme! Men det vet jeg ikke. Bare min rare tankegang som ga meg en tanke om det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skapt spørsmål til!

Kan det ligge THC igjen i vannet på bongen? XD
Vis hele sitatet...
Å drikke bongvann, fy faen... THC løser seg i fett, ikke vann, så min hypotese er at den eneste virkningen du vil få av bongvann er lakserende. Men what the heck, noen må da være den første til å prøve.
Det er nok mer sannsynlig for THC i bongvannet hvertfall om man har røyket mye på den, men eneste det meste reste THC en samler seg i røret og brønnen sammen men tjære og drit.

Drikk vannet sniff asken og skrap pipa og røyk det på nytt for maksimal opptak. Muligens oppkast.

Bonger som er designa for ren olje/dabrig kan man faktisk rense med sprit og så får man olja ut Og kan fordampe vakk spriten
Sist endret av Bluesky_; 15. april 2021 kl. 19:43.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vel ca like nyttig å drikke bongvannet som å drikke askevannet fra et offentlig askebeger ala de som står på t bane stasjoner. Med andre ord mer spy enn faktisk virkning!
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bongvann funker veldig bra hvis du vil spy.
Man skal jo ikke ha brunt bongvann heller! Vannpipe er noe som man nesten måå holde rent uansett. Faen, det er sikkert 12 år siden jeg hadde glassbong sist. Ble litt frista til å kjøpe en igjen
Anonym bruker
"Sugen Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde det lol, hun sa "For å ikke sløse THCen" derfor jeg spør.
Vis hele sitatet...
Jeg tror hun spøkte med deg, kompis.