Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2459
Jeg ønsker å en trippkiller i bakhånd som en nødløsning for meg eller andre.
vil Zopiclone Fungere som tripkiller? I såfall i hvilken dose?

Erfaringer med andre trippkillers?

Takk for svar
Beklager for offtopic, men å forvente/klargjøre for en badtrip gjør bare sannsynligheten for at det skjer så mye større. Man tar ikke psykadeliske stoffer uten å være klar for det i en setting man kan føle seg trygg på. Har aldri hatt en badtrip så gir ordet til noen som har bedre kunnskaper her. Det eneste tipset jeg kan gi, er at dersom noen badtripper, gi dem sjokolade, det kan dempe situasjonen.
Takk for svar Dimergon, sjokolade kan funke og jeg synes det smaker fantastisk på en tripp. Men jeg lurte egentlig ikke på set og setting nå
som sagt, en nødløsning
Hva har du tenkt til å trippe på? Jeg har har hatt Rohypnole i bakhånd for LSD og sopp, men aldri behøvd å ta det. På emma og cola kvelder har det holdt med Sobril for min del. Av det jeg leste om Zopiklon, så er det et benzodiazepinlignende preparat. Da kan det gi fred i både kropp og sjel. Men er usikker på om det holder eller ikke for å komme ut av en vill syre tur.
Zopiclone er det omvendte av en trip killer. Visuals blir dystre og minner om bensinsøl på asfalt. Roer det mentale noe, men gjør en mer forvirret. Langt i fra ønskelig når man vil drepe en tripp.
Sist endret av DfenZ; 8. april 2021 kl. 00:31.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Zopiclone er det omvendte av en trip killer. Visuals blir dystre og minner om bensinsøl på asfalt. Roer det mentale noe, men gjør en mer forvirret. Langt i fra ønskelig når man vil drepe en tripp.
Vis hele sitatet...
Det er min erfaring også. Anbefaler etizolam, alprozalam eller diazepam eller andre hurtigvirkende benzodiazepiner. Eventuelt seroquel, men det fungerer best på slutten av en tripp, og særlig om du kan legge deg til å sove etter å ha tatt det.
Takk! Da styrer jeg unna Zopiclone
Anbefaler Olanzapine. Har ikke selv opplevd en bad-trip, men det har forekommet loops og tankemønstre som er slitsom ved for høyt inntak. I utgangspunktet burde man gjennomgå også dette, kan være mye å lære av det. Ønsker man likevel å ta knekken på dette har jeg hatt god effekt med Olanzapine både av egne erfaringer og sett virkningen på andre.

Den dreper turen og sender en rimelig fort i søvn.
Takk! Hvilke doser snakker vi om? 5mg? eller må man ta mer for å drepe en tripp? tenker for de som ikke har noen benzo toleranse
Generelt antipsyktotika kan hjelpe med å dempe virkningene, men det finnes ikke noe som bare stopper en tripp. Den går sin gang i varierende styrke uansett.

Som førstemann sa. Hvis du føler du trenger det så er det kanskje ikke riktig tid å bruke psykedelika.

1000 innlegg...hurra for meg!!
Sitat av MesterMas Vis innlegg
Takk! Hvilke doser snakker vi om? 5mg? eller må man ta mer for å drepe en tripp? tenker for de som ikke har noen benzo toleranse
Vis hele sitatet...
Olanzapine er ikke benzo, så det har ikke noe å si. Du finner info om medisinen her: https://www.felleskatalogen.no/medis...va-teva-562369

Jeg har erfaring med at tar du nok, så dreper det turen. Dette må man føle litt på. Kanskje vanskelig for deg som ikke har kjennskap til medisinen, men for meg som har brukt det i flere år, kjenner jeg etter om jeg trenger 5, 10, 15 mg osv.
Ja ok, skal lese meg opp på Olanzapine.
Jeg forstår at en "tripkiller" ikke stopper trippen helt. Jeg føler forøvrig heller ikke at jeg MÅ ha en tripkiller. Dette er tenkt som en nødløsning for meg eller andre. Jeg koser meg på "turene" mine og kommer også til å unngå å ta en trippkiller i det lengste! Så var det sagt
Quetapin/Kvetamin er tidenes tripp KILLER! Prøvd å ruse meg for kosen sin dem men ender bare opp som zombie og plutselig hadde klokka gått 2 timer over det jeg trodde. Satt bare i stolen og døsa av.

Overjusterte pepper med et uhell en gang, også fant jeg ut hvilken dag det var, så endte opp med å ta 30-40 mg quetapin, time etterpå gikk jeg rett i seng og glemte å skru av lyset og sette tlf i laderen. Det ble mørkt fortere enn jeg trodde haha
Sist endret av 420master; 9. april 2021 kl. 14:54.
Det er greit å ha noen valium/stesolid/sobril liggende så man kan gå i skuffen og ta en hvis ting går et stykke over comfy-grensa.
En klassiker er at vedkommende blir litt vemodig etter tabletten funker, da plutselig mye mer av trippen enn den ubehagelige biten også er forbi
Jeg synes det er forsvarlig tripping å ha en tripp-killer i bakhånd, spesielt når jeg gjør det med tripp-naive individer første gang.
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg synes det er forsvarlig tripping å ha en tripp-killer i bakhånd, spesielt når jeg gjør det med tripp-naive individer første gang.
Vis hele sitatet...
Selv som erfaren tripper så har det hendt 1 gang at jeg skulle ønske jeg hadde!
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt off topic, men har 4 øl 0,5. Kan vel ikke skade med en imovane 7,5 mg iblandet? Noen med erfaring? Takk for svar.
Sitat av MesterMas Vis innlegg
Jeg ønsker å en trippkiller i bakhånd som en nødløsning for meg eller andre.
vil Zopiclone Fungere som tripkiller? I såfall i hvilken dose?

Erfaringer med andre trippkillers?

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Seroquel, det er anti-psykotika. Ikke erfart selv, men vet andre som har brukt det og har funka.
Sist endret av NokErNok; 10. april 2021 kl. 00:32.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt off topic, men har 4 øl 0,5. Kan vel ikke skade med en imovane 7,5 mg iblandet? Noen med erfaring? Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Jepp, kan bekrefte at dette funket fjell, fin å rolig i formen, anbefales

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt off topic, men har 4 øl 0,5. Kan vel ikke skade med en imovane 7,5 mg iblandet? Noen med erfaring? Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Anbefaler Olanzapine. Har ikke selv opplevd en bad-trip, men det har forekommet loops og tankemønstre som er slitsom ved for høyt inntak. I utgangspunktet burde man gjennomgå også dette, kan være mye å lære av det. Ønsker man likevel å ta knekken på dette har jeg hatt god effekt med Olanzapine både av egne erfaringer og sett virkningen på andre.

Den dreper turen og sender en rimelig fort i søvn.
Vis hele sitatet...

Synes det er drøyt å bruke en medisin mot schizofreni for å avbryte en tripp, lite respekt for legemiddelet må jeg si. Men det driter vel dere i.
Sist endret av HEL; 10. april 2021 kl. 01:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av HEL Vis innlegg
Synes det er drøyt å bruke en medisin mot schizofreni for å avbryte en tripp, lite respekt for legemiddelet må jeg si. Men det driter vel dere i.
Vis hele sitatet...
Funker det så funker det. Lsd ble brukt i eksperimenter for å gjøre folk schizofrene back in the day så det er ikke så søkt
Sist endret av Bothrops; 10. april 2021 kl. 01:06.
Sitat av HEL Vis innlegg
Synes det er drøyt å bruke en medisin mot schizofreni for å avbryte en tripp, lite respekt for legemiddelet må jeg si. Men det driter vel dere i.
Vis hele sitatet...
Hva gjør det så respektløst? Som sagt, funker det så funker det. Hvorfor ikke benytte seg av det?

Til informasjon har jeg ikke tilgang til Olanzapine grunnet schizofreni.
Sitat av HEL Vis innlegg
Jepp, kan bekrefte at dette funket fjell, fin å rolig i formen, anbefales






Synes det er drøyt å bruke en medisin mot schizofreni for å avbryte en tripp, lite respekt for legemiddelet må jeg si. Men det driter vel dere i.
Vis hele sitatet...

Hæ? Jeg syns det er drøyt at du ikke ble en flekk på madrassen men hva har det med saken å gjøre?!

Jeg har hatt flere tripper bak meg, mange har gått drit bra flere har gått enda bedre. Men klarte fremdeles å få en badtripp en gang og da skal jeg LOVE deg du vil ikke!! Skjønner hvorfor folk tyr til vold på gata ja!