Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3958
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bor i krs. Jeg føler at det er cola tilgjenglig uansett er aldri tørke på det og det er flere som selger cola enn andre stoffer. Alle dealers selger cola, men du har mange som bare selger det og ingenting.

Jeg har prøvd cola og det er ikke verdt prisen og jeg skjønner ikke hvordan cola er så utbredt. Er det sånn at flere selger cola pga du kan blande det ut og lager mye profit? Eller er det bare veldig mange folk som bruker cola som jeg ikke ser?
Anonym bruker
"Tom Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begge deler.

Men enig med deg, cola er dritt og ikke verdt prisen. Etter min mening fortsatt dritt samme hvor billig det var.
Tja, når det kommer til det siste så er jo Freaks oppfatning at speed er bedre enn cola, all den tid cola for det første er dyrt og for det andre har mindre virkningstid. Til de vil jeg bare si at enten har du ikke testa god nok cola eller så er du typen som foretrekker gatekjøkkenburger fremfor resteurantburger. Begge har sine helt legitime bruksområder men er når det kommer til stykke to ting som holdes strengt adskilt.

Når det kommer til det første så beror nok dette mye på hva slags omgangskrets du har, da jeg bodde i KRS var det stort sett bare bruning å oppdrive uansett hva og intet annet å skaffe selv når man kunne ha lyst på sånt, så som sagt beror det mye på hva slags dealere du omgås.
Anonym bruker
"Velkommen Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bor i nærheten av krs. Mye, mye, mye cola her. Var tørke på røykings i sommer, så mange dro ann helt ut på cola. Folk som aldri hadde prøvd cola før prøvde cola. cola cola cola
Er skjeldent du får god kokain her i Norge. Drar du til Sverige derimot så er plutselig alt mye bedre. Jeg løste dette ved å koke meg crack istedenfor.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Er skjeldent du får god kokain her i Norge. Drar du til Sverige derimot så er plutselig alt mye bedre. Jeg løste dette ved å koke meg crack istedenfor.
Vis hele sitatet...
Stemmer ikke helt det.
Vet du hvor du skal kjøpe cola så kan du fikse høykvalitetskola uansett hvor i landet du er.

Kokain – mange beslag, store mengder og svært reint stoff

Første halvåret er det beslaglagd om lag 105 kg kokain fordelt på 777 beslag. Talet på kokainbeslag har auka jamt
dei siste åra.
Det siste året er auken på 10 %.
Aldri tidlegare har ein gjort fleire beslag eller beslaglagd større
mengder kokain det første halvåret.
Styrkegraden varierer mykje, frå 8 % til 95 %, men dei fleste beslaga er svært reine.
Den gjennomsnittlege
styrkegraden det første halvåret er 60 %.

Utviklinga for kokain som vi ser i Noreg, følgjer utviklinga i Europa totalt sett.
Tal for Europa frå 2017, som førebels
er dei sist publiserte, viser både historisk mange beslag, rekordstore mengder og dei reinaste produkta målt på ti år.
Vis hele sitatet...
Første halvår av 2019, Kripos sin narkotikastistikk.
Det er bare det de har klart å beslaglegge
New generation
colakork's Avatar
Skummel god coke gående rundt her hvertfall. Kartell i Norge eller?
De som sier de liker amf bedre enn cola har ikke prøvd god cola enough said.

Forøvrig er kokain like vanskelig å få over grensen som andre ting. Nå tar riktig nok et pulver ikke like mye plass som div andre droger, så det kan kanskje være lettere å skjule.

Men ingen tvil om at det er profitt å blande ut cola. Og ettersom ungdommen nå til dags som går på BI har Exit-gutta som store forbilder. Så at cola er i vinden for tia er det ikke tvil om. Men de som kjøper gate-cola fra en sliten kar som har blanda med kreatin uttaler seg om at de ikke liker cola, har ikke peiling på hva de snakker om.

Prøv cola rett fra bricken og si meg at skittne amfetamin er bedre...? Svada.
Sist endret av Heimdall-; 15. mars 2021 kl. 20:21.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Prøv cola rett fra bricken og si meg at skittne amfetamin er bedre...? Svada.
Vis hele sitatet...

Men hva om du har ren cola og ren amfetamin? For det finnes jo også temmelig ren amfetamin. Det er bare ikke spesielt vanlig. Men det er jo det samme med cola, en trenger kontakter for å få den beste kvaliteten.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt pratet gir meg lyst på en liner
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hva om du har ren cola og ren amfetamin? For det finnes jo også temmelig ren amfetamin. Det er bare ikke spesielt vanlig. Men det er jo det samme med cola, en trenger kontakter for å få den beste kvaliteten.
Vis hele sitatet...
Om man sammenligner ren cola og ren amfetamin så tror jeg nok cola slår den, da den har en helt annen rus dog noe kortere men det må ikke misforstås med at man får sove på cola.
Jeg avskyr Kokain.

Det er en kombinasjon av kort virkningstid (man blir så sykt opphengt i å få i seg linere, gjerne et par stk i timen) høy pris, forjævlig hangover og at psyken blir SKIKKELIG skrall av det på sikt.

I tillegg er det umulig å kose seg på fest uten om man først har vendt seg til å feste med.
Og så innbiller(?) jeg meg at hjertet, fysisk, blir mer og mer skadet for hver gang.

Nei takk, for min del er det ikke verdt det.
Sist endret av krystallkongen; 15. mars 2021 kl. 21:17.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hva om du har ren cola og ren amfetamin? For det finnes jo også temmelig ren amfetamin. Det er bare ikke spesielt vanlig. Men det er jo det samme med cola, en trenger kontakter for å få den beste kvaliteten.
Vis hele sitatet...
For min del hadde jeg valgt coke any day! Vil si jeg har prøvd det beste av begge, og ja.. Ren amf er også digg. Men det spørs hva du er ute etter. Jeg for min del liker å holde det gående 24t, np.. Men når du da må gå våken i ytterligere 24 t før du kan tenke tanken på å sove er ikke noe for meg. Nedturen er for meg like ille på begge, men etter cola får jeg sove til slutt uten å trøkke i meg benzo og røykings til jeg ser mannen med ljåen.

Så det spørs litt hva du er ute etter, og hvordan kroppen din takler det. Men som Krystallkongen sier, det er ikke for han. Og det er fair.
Helt enig i at den craven man får på cola er litt irriterende.. der er amf bedre. Men, når jeg først ruser meg kjøper jeg alltid nok, og er blant likesinnede så ikke så farlig for meg.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed er som den kromosomskadde maratonfetteren til cola om man tar utgangspunkt i like høy renhetsgrad spør du meg. Føler man blir mye dummere av amf, spesielt i større doser sammenligna med coke. Drikk litt på ordentlige varer så slipper dere å redosere særlig oftere enn en gang i timen. Amf er mer praktisk som én del av en kraftigere ruskombo IMHO, som sopp f.eks. Alene kjennes det som ren gift for sjelen, om den i det hele tatt finnes.
Enig, Lei Storkobbe.
Føler meg nærmest skitten etter amf. Ofte og mer rastløs og paranoid(litt).

På cola får jeg godformen hvor samtalene bare flyter. Jeg er verdens chilleste og alle blir verdens kuleste folk å prate med. Amf så driter jeg mer i folk og blir opphengt av å finne en sang fra 1995 som jeg ikke husker teksten på.. :'D

Smak og behag folkens (gitt at du har gode varer, er det ikke det står jeg heller over begge deler!
Sist endret av Heimdall-; 15. mars 2021 kl. 21:40.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
ikke undervurder hvor mye inntaksmåten betyr. Det er gøy å dra linere. Man blir nok mer påvirka av det på kokain enn amfetamin.
Hurtigere redosering betyr mer forelskelse for inntaksmåten.
Sist endret av Bothrops; 15. mars 2021 kl. 21:42.
En ting som ingen har nevnt her enda er at det etser mer med cola enn amf. Og det bedøver så man kjenner ikke skadene man påfører seg oppi der.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Tja, når det kommer til det siste så er jo Freaks oppfatning at speed er bedre enn cola, all den tid cola for det første er dyrt og for det andre har mindre virkningstid. Til de vil jeg bare si at enten har du ikke testa god nok cola eller så er du typen som foretrekker gatekjøkkenburger fremfor resteurantburger. Begge har sine helt legitime bruksområder men er når det kommer til stykke to ting som holdes strengt adskilt.

Når det kommer til det første så beror nok dette mye på hva slags omgangskrets du har, da jeg bodde i KRS var det stort sett bare bruning å oppdrive uansett hva og intet annet å skaffe selv når man kunne ha lyst på sånt, så som sagt beror det mye på hva slags dealere du omgås.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Amfetamin og cola har to forskjellige bruksområder. Begge delene har fordeler og ulemper.

Personlig er kokain det som er foretrukket med alkohol, og ikke amfetamin.
Hva preferanser angår er det nettopp det: preferanser. Vi har forskjellig reaksjon på rusmidler, noen får best rus av amf andre av cola. Mer spennende er det egentlig ikke.
Sist endret av Relevant; 16. mars 2021 kl. 10:06.
Kola er for folk som liker ideen om narkotika bedre enn rusen.

Sist endret av slependen; 16. mars 2021 kl. 18:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den der ble bare dypere jo lengre jeg tittet på den
Er ikke amf fattigmannscola?

Drar sjeldent linjer. Flere år siden sist.. Men når jeg først skal ta en slik fest, så sparer jeg ikke på penga ved å kjøpe amf nei...
Det blir i hvert fall omtalt som fattigmannscola støtt og stadig, og det er helt klart noe i det, men til syvende og sist synes jeg nok at det som jeg og Superspurv nevner litt over her om at de har forskjellige bruksområder er ganske gjeldende. Cola funker betraktelig bedre på fest og ikke minst sammen med alkohol, Krystallkongen er ganske spot on når han sier at mange rapporterer om at festen kan bli tam uten etter du har fått smak på det på fest, alt er bare topp stemning og alle er så kule at kun alkohol kan føles tomt ut i forhold. Trikset er å ikke havne der.

Amf derimot blir mer brukt som verktøy for å lete etter låter fra 95 man har glemt teksten på som Heimdal helt riktig og passende påpeker, glimrende analogi det og! Man er oppe lenge og sitter stort sett og stuker med et eller annet i flere timer, eller ender opp som mannen bak en runkehistorie som før eller siden emner opp på dette forumet.

Om vi kunne lage cola med nedturen til speed så er jeg stygt redd for at jeg hadde funnet meg et litt for ideelt rusmiddel, så kanskje det er like greit det er som det er, hehe.