Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1713
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skaffet meg 45mg regn alprazolam og en pillepresser som presser xanor u94.


Skal presse 30 stolper ut av de 45mg.

Hvor stor er et 30-glass med xanor, både lengde og brede. Hvordan og hvor skal jeg printe ut lappen som står xanor på det glasset?


Har funnet en nede side som selger brune gassbeholdere i forskjellige størrelser med hvit lokk så passer bra! Men må vite lengde og brede, noen som har xanor glass lignende som kan måle?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
skal bruke 100mg paracetamol i per pille som blindemiddel.
Høres ut som det er ett ganake dødfødt prosjekt. Hvorfor ikke bare skaffe en mg vekt, og ha i tomme kapsler? Slipper du å presse og styre for noe som kommer til å se mere shady enn det faktisk er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skal bruke 100mg paracetamol i per pille som blindemiddel.
Vis hele sitatet...
Nei fyf, ikke bruk paracetamol...

Bruk heller noe annet, mel, kreatin, laktose.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Høres ut som det er ett ganake dødfødt prosjekt. Hvorfor ikke bare skaffe en mg vekt, og ha i tomme kapsler? Slipper du å presse og styre for noe som kommer til å se mere shady enn det faktisk er.
Vis hele sitatet...
Man printer papir, hvor det står XANOR 2mg, alprazolam, osv osv osv. Limer det på glasset

Sitat av Kuami Vis innlegg
Nei fyf, ikke bruk paracetamol...

Bruk heller noe annet, mel, kreatin, laktose.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?



Hva sier loven om pilleglass egt? Kan man bestille et xanor glass fra utlandet (uten innhold av stoffer som er klassifisert som narkotika) lovlig?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg pille presser å alt, dropper ikke prosjektet når jeg har brukt penger på det.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva sier loven om pilleglass egt? Kan man bestille et xanor glass fra utlandet (uten innhold av stoffer som er klassifisert som narkotika) lovlig?
Vis hele sitatet...
Ja, ring Pfizer og spør dem om å sende deg tomme pilleglass, de blir sikkert behjelpelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jeg pille presser å alt, dropper ikke prosjektet når jeg har brukt penger på det.
Vis hele sitatet...
fordi paracet ikke er bra for levra, bruk heller noe annet som ikke er farlig, er bare en ekstra belastning å bruke paracet, dyrt å for den slags skyld iforhold til andre saker, antar at du skal selge det, så gå heller bare for rene varer med bindemidler,
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å heller bruke laktose og natriumbenzoat som faktisk brukes i de ekte pillene?
https://www.apotek1.no/produkter/far...enzoat-805240p

Viktige opplysninger om noen av innholdsstoffene i Xanor
Xanor tabletter inneholder laktose (en type sukker). Dersom legen din har fortalt deg at du har en intoleranse overfor noen sukkertyper bør du kontakte legen din før du tar dette legemidlet.
Xanor inneholder natrium.
Dette legemidlet inneholder mindre enn 1 mmol natrium (23 mg) i hver tablett, og er så godt som «natriumfritt».
Xanor inneholder benzoatsalt.
Dette legemidlet inneholder 0,11 mg natriumbenzoat (E 211) i hver 0,25 mg, 0,5 mg og 1 mg tablett.
Dette legemidlet inneholder 0,23 mg natriumbenzoat (E 211) i hver 2 mg tablett.
Vis hele sitatet...