Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1743
BRAND ∞ STRONG
Noe som har bestilt herfra?
Tenker på levering og kvalitet.
Jeg har bestilt endel Carhartt arbeidstøy her i fra. Kvaliteten er helt topp den, er jo Carhartt. Fikk en enorm tollsmekk på mye av det, men ble fremdeles vesentlig billigere enn å kjøpe tilsvarende jakker her lokalt. Kan selvsagt ikke stå inne for kvaliteten på andre div. merker de selger, men butikken er legit.

Leveringen gikk smertefritt og greit, som å handle fra en vanlig norsk nettbutikk.
Jeg bestilte et sotet visir herifra til en Airoh hjelm. Betalte en stip pris for selve visiret, deretter måtte jeg betale nesten samme sum i toll. Leverings tiden var 6 til 8 dager, kvailiteten var god.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Kuami Vis innlegg
Jeg bestilte et sotet visir herifra til en Airoh hjelm. Betalte en stip pris for selve visiret, deretter måtte jeg betale nesten samme sum i toll. Leverings tiden var 6 til 8 dager, kvailiteten var god.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding.
Hvis jeg skal bestille blir det pga. at det er noe jeg ikke fåt tak i andre steder,
prinært klær eller tilbehør.

Når du nevner toll, betyr det at du fikk et ekstra tollgebyr sendt i posten på toppen av kjøps sum?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Takk for tilbakemelding.
Hvis jeg skal bestille blir det pga. at det er noe jeg ikke fåt tak i andre steder,
prinært klær eller tilbehør.

Når du nevner toll, betyr det at du fikk et ekstra tollgebyr sendt i posten på toppen av kjøps sum?
Vis hele sitatet...
Jeg måtte betale på postkontoret får og få utlevert pakken, dette var oppå kjøpesum ja. Begynner og bli en stund siden da, vet ikke om det forsatt er slik.