Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1819
Hallo fellow freaks

Jeg har hatt et veldig beskjedent forhold til heroin siden jeg var 18 år nå er jeg 30. Røyket eller snortet det når mine psykiske demoner kommer som værst. Da snakker jeg om selvmordstanker og fæle traumer jeg har opplevd som jeg ikke har funnet noe annet en heroin som knekker. Jeg har en lang fartstid med rus bak meg men de siste 2 årene har jeg sluttet å ruse meg totalt. Med unntak når disse demonene kommer tilbake, dette er ikke noe som noen andre en jeg vet om å jeg liker å holde det sånn. Men rundt corona tider i fjor februar så sluttet heroin å fungerer helt for meg

Vanligvis kjøper jeg en kule (5G) som jeg gjerne kan ha 1 måned eller 3. Alt etter som når jeg trenger å behandle mine traumer.

Når coronaen kom for ca 1 år siden har jeg brukt mere penger på heroin en gjennom hele min levetid. Jeg har sikkert kjøpt opp mot 100-150 g. Både i kuler å små kvartinger.

Jeg har ikke fått noen som helst effekt overhodet. Jeg har også prøvd å skyte det med opptill 0.5g for å se om det hjelper. Men neida.

Altså hva kan grunnen til dette være? Jeg har mye mennesker rundt meg som bryr seg om meg og tar vare på meg men tror ikke dem ville gitt meg noe "kur" mot heroin fordet.

Nå har jeg gått 1 år permittert uten jobb å demonene har blitt så sterke at jeg nesten ikke kan gå ut døra. Jeg skammer meg så jævlig, dette er måten jeg har fungert på gjennom hele mitt voksene liv nå vurderer jeg flere ganger om dagen selvmordstanker, for jeg får ikke behandlet alle de traumene jeg sitter med.

Er det noe man kan spise eller drikke som gjør at man ikke blir rusa av heroin? Altså jeg forstår ingenverdenating , jeg har byttet delaere kjøpt xx forskjellige typer av folk jeg kjenner å ikke kjenner null effekt.
Før corona kom så kunne jeg ta 0.05g å det holdt for min del. Da sovna jeg å demonene var vekk.

Nå sist kjøpte jeg 5g å skjøyt 0.5g uten noe rus effekt overhodet. Jeg kjenner heroin smaken og litt varme men null rus effekt. Jeg har aldri før corona kom skyti heroin i den grad jeg gjør nå. Jeg har prøvd darkweb ,gata Tramadol osv jeg får ingen effekt av det. Å jeg er urolig nå, for jeg tror jeg snart tar livet mitt om jeg ikke finner en måte å håndtere dette på, er det noen som vet eller har noen svar på hvorfor det er slik?

Mvh
Sist endret av HanDuVet; 1. mars 2021 kl. 20:34. Grunn: Skrivefeil
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett ord: Toleranse.
Du blir bare "friskmeldt" når du tar det til slutt pga toleransen. Er derfor mange bruker benzo ved siden av for eksempel.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett ord: Toleranse.
Vis hele sitatet...
Så du mener at jeg gjennom 10 år ikke er klar over toleranse? Lest dosene mine? Jeg bruker ikke dette vær dag eller vær uke jeg har ingen tolerenase

Sitat av yomomma Vis innlegg
Du blir bare "friskmeldt" når du tar det til slutt pga toleransen. Er derfor mange bruker benzo ved siden av for eksempel.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg jo ingen heroin avhengig heller. Har aldri noe cold turkey på mine leve år. Jeg bruker minimalt fra tid til annen. Jeg er ikke avhengig. Å bruke benzo for å se om det hjelper er uaktuelt for min del.

Spørsmålet mitt her er vel egentlig hva er det som kan gjøre slik at jeg ikke blir rusa? Jeg har googlet dette og finner ingen lignende scenarioer @ freak eller reddit
Kan være dårlig heroin for tiden pga. strenge kontroller på grensen? Mye bøff?

Jeg skjønner at du ikke vil ha det svaret her, men det at du holder dine traumer for deg selv gjør at disse traumer får mye makt over deg. Du klarer åpenbart ikke å håndtere dem alene, og det å ruse de vekk er ikke holdbart i lengden - de vokser bare større.

Kanskje du skammer deg så mye at du ikke vil fortelle det til noen, eller kanskje du synes at det "ikke er deg" å gå til psykolog, uansett - du må ta tak i dette og bearbeide traumene for ditt eget beste. Kanskje det at heroin ikke lenger fungerer er en blessing in disguise, nå må du forsøke noe annet. Husk at psykologer er opptrent til å hjelpe med akkurat slike ting, de vil ikke dømme eller se ned på deg, de har hørt litt av hvert. Du kan ikke rømme resten av livet.
Sist endret av Stray Wanderer; 1. mars 2021 kl. 21:41.
150g på et år gir toleranse uansett hvor lite du må tro du mangler det. Celle-tilpasninger, adferdsendringer, endringer i signaloverføring, endret nevrotransmitter-aktivitet; alt har blitt påvirket etter langtids-bruk av heroin(dette gjelder forståvidt for alle stoffer). Det at du ikke kjenner abstinenser når du ikke bruker, eller selv tror toleransen din er lik null, er ingen fasit på hvor tolerant mot stoffet du faktisk er.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Kan være dårlig heroin for tiden pga. strenge kontroller på grensen? Mye bøff?

Jeg skjønner at du ikke vil ha det svaret her, men det at du holder dine traumer for deg selv gjør at disse traumer får mye makt over deg. Du klarer åpenbart ikke å håndtere dem alene, og det å ruse de vekk er ikke holdbart i lengden - de vokser bare større.

Kanskje du skammer deg så mye at du ikke vil fortelle det til noen, eller kanskje du synes at det "ikke er deg" å gå til psykolog, uansett - du må ta tak i dette og bearbeide traumene for ditt eget beste. Kanskje det at heroin ikke lenger fungerer er en blessing in disguise, nå må du forsøke noe annet. Husk at psykologer er opptrent til å hjelpe med akkurat slike ting, de vil ikke dømme eller se ned på deg, de har hørt litt av hvert. Du kan ikke rømme resten av livet.
Vis hele sitatet...
Ja, det med dårlig kvalitet vurderte jeg også. Derfor jeg fikk 10-20g tilsendt fra darkweb fra ulike kilder både med god styrke å middels. Samme resultat.

Neida, jeg respekterer deg for at du sier det som du gjør. Jeg kan ikke rømme, det vet jeg. Å jeg har snakket med et titalls psykologer å gud vet ikke hva. Men problemene og traumene er der du kan ikke trykke på en knapp å traumene er borte. Panikk angst å andre ting som hemmer meg i verdagen har jeg klart å balansere og finne en måte å leve med hjelp av psykologer og alt det. Men for min del er heroin som for mange ketamin behandling er for angst for andre (det har også hjulpet meg) men når selvmordstanker og det at jeg ønsker å avslutte livet mitt kommer er det kun heroin som kan døyve. Ingenting annet. Å nå har jeg gått i 1 år uten å oppnå rus eller eufori av heroin. Å dette med å ta mitt eget liv har aldri vært større.

Jeg er på 14 dag clean nå uten å ha prøvd noe som helst selvom jeg har 5g liggende som jeg vet ikke vil gi meg effekt. Me
Sitat av moret Vis innlegg
150g på et år gir toleranse uansett hvor lite du må tro du mangler det. Celle-tilpasninger, adferdsendringer, endringer i signaloverføring, endret nevrotransmitter-aktivitet; alt har blitt påvirket etter langtids-bruk av heroin(dette gjelder forståvidt for alle stoffer). Det at du ikke kjenner abstinenser når du ikke bruker, eller selv tror toleransen din er lik null, er ingen fasit på hvor tolerant mot stoffet du faktisk er.
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der, men man skal da oppnå en rus / eufori om man tar også 10 dobler dosen? Når 0.05g er det jeg har brukt i 11 år kanskje en gang i uka eller vær andre å nå prøver jeg doser på 0.5g uten å få effekt?? Ikke hint av rus en gang, da er det vel ikke meg det er noe feil med? Sikker på jeg kan skyte de 5G jeg har uten st jeg helt tør det men sikker på jeg ikke blir rusa da heller. Snakker man med folk som bruker heroin så får dem jo rus selvom dem har brukt det i 40år++ åja toleransen går opp, men her har jeg prøvd å 10 doble mine vanlige doser uten effekt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Pensjonert Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fått noe effekt enda? Hvordan går det?