Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2080
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jævlig daff og trøtt av xanaxen så jeg lurer på om speed fortsatt fungerer? Trenger energi og motivasjon for å gjøre noe idag, som bla. å vaske huset

Vil speed da fortsatt "ta over" å gi meg energi?
Er litt usikker men jeg har hørt at uppers og downers ikke er en bra kombinasjon.
Xanax og amfetamin er som to motpoler. Jeg regner med at du tok xanax idag? Da er amfetamin en dårlig idè.
Om at det fungerer er det ingen tvil om, det kan jeg si med god erfaring x)
Om det anbefales og blande de to er en annen sak...
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bør sikkert nevne at jeg har tatt veldig lite xanax, så det er derfor jeg syntes det va rart at jeg ble så daff og trøtt men dog hadde ikke spist noe som helst før jeg tok det heller. Men ja vet at blandinger anbafales så å si aldri, men får teste ut med småe doser først tenker jeg
Kjør på! Lykke til med husarbeidet.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Coke og benzo funker fint, så amf og benzo burde funke greit det også.

Ikke at det er det beste å gjøre men funk av amfen vil du få.
Har en kamerat som tar store doser med forskjellige benzoer daglig, merker det godt på han når han har tatt amf.
Jeg brukte aldri mye amfetamin. Kun av og til. Hadde en kompis som også var opiatavhengig, slik som meg. Han likte å ta amfetamin og rohypnol samtidig. Det ble til at jeg prøvde den blandingen også noen ganger. Jeg likte det. Og kompisen min likte som nevnt dette veldig godt. Og han gjemte av rohypnol til han fikk tak i amfetamin, for å ta denne kombinasjonen.
Noen andre likte ikke benzo og amf kombinasjonen. Og gjemte heller benzo til amf-nedturen.
Men om det er lurt å gjøre dette er vel et annet spørsmål.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Interessant. Har ikke brukt noe benzo på nesten et år så toleransen min er garantert veldig lav. Plusser jeg det med at jeg ikke spiste noe i det hele tatt før jeg tokk xanaxen forklarer det nok hvorfor jeg kjente det så mye, dvs. ble syk daff og trøtt.

En oppdatering etter en liten linje speed så kan jeg si at det definitivt motvirker trøttheten og daffheten selv om det fortsatt ligger litt slapphet "bak" speeden hvis noen skjønner hva jeg mener. Tok en lav dose speed på bare 0.1 da så muligens noe mer skal til for å motvirke det ytterligere. Synes det er interessant eksprimentering uansett
Ja det bruker å funke. Har jeg derimot tatt endel speed og skal ta xanax/rivotril så funker det ikke for å gjøre meg roligere eller søvnigere.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det funker men kombinasjonen kan være livsfarlig. To dødsfall i nærmeste krets pga dette så det stikker i hjertet når andre vil prøve
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja det funker men kombinasjonen kan være livsfarlig. To dødsfall i nærmeste krets pga dette så det stikker i hjertet når andre vil prøve
Vis hele sitatet...
Dette høres rart ut. Speedball er jo en kjent blanding typ Heroin og amfetamin


Det er like stoffer man skal være forsiktig med. Tatt denne komboen mange ganger og gått helt fint med meg. Men kom gjerne med skikkelige kilder som beviser påstandene

Det er også på det rene at sykehusene peiser på med diazepam ved overdose tilfeller


En kamerat av meg kom BEVISSTLØS inn på sykehus og de hadde visst bare gitt han masse diazepam. Fra den cocktailen han fikk i seg den kvelden skjønner verken jeg, kameratene hans eller legen hans hvordan den spinkle jævelen egentlig overlevde.

Benzo og speed motvirker hverandre


https://www.rustelefonen.no/fakta-om...er-legemidler/
Jævlig godt gjort å daue av speed og benzo. Da må det være amfetaminen som overbelastet kroppen da, hjertet etc.
Hvis benzoene gjorde noe så var det å motvirke den tilsynelatende dødelige mengden med speed. Tar alle anonyme med en klype salt, med god grunn
Sist endret av Bothrops; 19. februar 2021 kl. 17:00.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jævlig godt gjort å daue av speed og benzo. Da må det være amfetaminen som overbelastet kroppen da, hjertet etc.
Hvis benzoene gjorde noe så var det å motvirke den tilsynelatende dødelige mengden med speed. Tar alle anonyme med en klype salt, med god grunn
Vis hele sitatet...
Hjertesvikt av en dropper med amf her, men hadde vel ikke no annet en sobril innabords..
Som opiatavgengig tar jeg selv speed innimellom. Null stress d altså. Men nå er jo jeg avhengig av opiater og får ikke noe særlig til rus av det i seg selv. Ofte hjelper det med speed for å holde meg lengre "frisk"... Men som alt annet, alt med måte