Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 570
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En fyr har tilbudt meg (alpha-Fluoromethylhistidine) sa det var som amfetamin, men jeg aner ikke hva det er. Her er det som sto på wikepedia: α-Fluormetylhistidin er en irreversibel histidindekarboksylasehemmer. Det har kraftige søvninduserende effekter.


Pris for dette var 40kr per gram, det er hjemmelaget (av en som er vitenskapslærer på vgs faktisk)

Verdt det eller ikke? Om jeg kjøper er det for å blande ut med amf.
Eeh vist jeg ikke tar feil så er det en førstegenerasjons anti histamin. Om det stemmer så har det ingenting med amfetamin å gjøre. Du vil bli trøtt som en dupp av det

Jeg tror noen prøver å lure deg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Eeh vist jeg ikke tar feil så er det en førstegenerasjons anti histamin. Om det stemmer så har det ingenting med amfetamin å gjøre. Du vil bli trøtt som en dupp av det

Jeg tror noen prøver å lure deg.
Vis hele sitatet...
Javell, takk for svar. Får ringe han nå og be han dra til helvete.
En antihistaminkokende vitenskapslærer på vgs, faktisk. Walter White, ta deg et stev!