Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1410
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så, her sitter jeg. Har spist en del knips siste halvåret. Elsker Molly.
For et par uker siden drakk jeg 10- 15 øl og spiste litt. Var meningen å spare det til senere, men jeg endte opp med å spise alt. Tidspunktet var ikke riktig heller. Er ikke lett å si hvor mye det var, men si et sted mellom 2- 400mg?

Skulle liksom slutte å drikke alkohol, men det varte ikke lenge denne gangen heller. I kveld har jeg drukket 9 øl og da måtte jeg selvfølgelig ha noe annet attåt. Årna no greier og spiste ca. 150mg. Eneste jeg fikk ut av det er at det vekket meg. Er det en ting MDMA er god på, så er det å kverke alkoholnedtur og fyllesyke.

Dette er vel min cue til å stoppe?

Har du følt deg hekta på MDMA?
Har magien forsvunnet for deg?
Når skjønte du at det var på tide å gi seg?
Ja, varsellampene bør lyse for deg nå, og det smarte ville vært og gi deg mens leken er god. Ideelt sett skal man vente mellom 3-6 mnd mellom turene, og selv da rapporterer folk om å «miste magien». Dosene du melder om høres i tillegg nokså høye ut.

Jeg har selv ikke følt meg hektet på mdma, men jeg har flere venner i forskjellige festmiljøer der det aldri er festlige lag uten «noe attåt». Sånn sett tenker jeg hard «party» drugs er vanedannende. Kanskje ikke i hverdagslig, men med en gang lysten melder seg etter noen enheter, har vi plutselig ikke like god konsekvenstenkning. Slik forsterkes den nokså destruktive adferden med jevnlig administrering av stoffene. Flere av de jeg tenker på har hatt en følelse av å være avhengig av å feste, noe jeg tror mange kjenner seg igjen i. Ikke bare stoffene i seg selv, men stoffene i en bestemt setting
Jeg ga meg da jeg ikke syns nedturen var verdt det lenger. Vil ikke si at den i seg selv har blitt verre, men når rusen ikke er like magisk og herlig lenger så gjør det ikke opp for dagen derpå som er kjip og blir som regel kun brukt på å sove.
Anonym bruker
"Arbeidende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var en idiot å misbrukte MDMA, i et drøyt år. Følte det gikk fint mens jeg holdt på, annet enn at nedturen ble værre og værre for hver gang. Regner med at det hadde en sammenheng med at jeg tok mer og mer for hver tur. Da jeg sluttet helt så smalt jeg på en ganske kjip periode. Selv mistet jeg aldri magien tho... Dette er nå 5-6 år siden, og jeg får fortsatt god funk de ytterst få gangene jeg tar mdma. Tror det er ganske individuelt om man "Mister magien." Har venner som har vært flinke, brukt mdma med 3-4 måneders mellomrom, som har mistet magien.
Merker aldri nedturer eller noe. Men sant skal sies, så var det de 3-4 første gangene desidert best mtp magien.

Men når den forsvinner er vanskelig å si. Har ikke lagt tanken på hylla helt enda. Men jeg stor kosa meg i noen år med litt div rave og lavofester med hippier i skogen. Med bensin agregat og pa anlegg så klart. Fleste gangene var jeg veldig streng på doseringen. Andre ganger tryna jeg litt med vilje. Men fremdeles gikk det nok en 4-5 år for min egen del ihvertfall

Misbrukt molly til en viss grad. Kan ikke si jeg har merket andre negative sider heller annet enn rævva effekt

Håpet er å få en ordentlig rykogreistur en siste gang om 5-10 år men hvem vet
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var psykisk avhengig av molly en stund. Måtte ha det for å ha det gøy på byen/fest.

Tok det 1-2 ganger per uke i 6 mnder, og kjørte noen ganger flere dager på rad.

Det hjalp ikke at jeg solgte molly og kjøpte inn 100g i den perioden.

Var deppa lenge etterpå, det gikk hardt utover økonomien og venner/familie følte de hadde mistet meg litt- jeg var annerledes.

Har ikke brukt molly på 2 år, og før siste gang hadde jeg ikke tatt det på et år.

Jeg hadde bra funk da, men jeg følte meg dritt i 2 uker etter det - ikke verdt det i det hele tatt.

Mistet all lyst om å ta molly. Når jeg tenker på molly nå så assosierer jeg det bare med næsty nedturer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var psykisk avhengig av molly en stund. Måtte ha det for å ha det gøy på byen/fest.

Tok det 1-2 ganger per uke i 6 mnder, og kjørte noen ganger flere dager på rad.

Det hjalp ikke at jeg solgte molly og kjøpte inn 100g i den perioden.

Var deppa lenge etterpå, det gikk hardt utover økonomien og venner/familie følte de hadde mistet meg litt- jeg var annerledes.

Har ikke brukt molly på 2 år, og før siste gang hadde jeg ikke tatt det på et år.

Jeg hadde bra funk da, men jeg følte meg dritt i 2 uker etter det - ikke verdt det i det hele tatt.

Mistet all lyst om å ta molly. Når jeg tenker på molly nå så assosierer jeg det bare med næsty nedturer.
Vis hele sitatet...
Holy moly, 2 ganger i uken eller flere dager på rad. Kunne aldri tenkt meg😵
De første 3 gangene fikk jeg ikke nedtur bare afterglow å d var hver uke handler om å bruke d i en teraputisk setting å ikke festsetting for da får man nedtur
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det hjalp ikke at jeg solgte molly og kjøpte inn 100g i den perioden.

Var deppa lenge etterpå, det gikk hardt utover økonomien og venner/familie følte de hadde mistet meg litt- .
Vis hele sitatet...
Hvordan fikk du økonomiske problemer av å selge mdma?

Kan jeg spørre hvor store doseringene dine var i snitt ca per tur?

Jeg er litt i samme bås som deg. Misbrukte mdma hardt over en 6 mnd periode. Nedturene så jeg lite til, men magien forsvant jo etterhvert.

Nå har jeg for så vidt greit for tiden, men mdma kommer aldri til å friste igjen.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA er for meg et slags «engangsdop», en grei introduksjon til ekte psykedelika og generelt endrede sinnstilstander. De fleste jeg kjenner hadde en slags forelskelse som varte en sommer, før de innså at stoffet faktisk tar mer enn det gir rent rekreasjonelt. Sier ikke nei takk på en god fest, men doserer fornuftig og kjøper aldri selv. Og den der armen rundt skuldra-hyperempatiske brocrush-greia har jeg aldri forstått. Går folk rundt med konstant oxytocinmangel?