Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 7069
BRAND ∞ STRONG
Har akkurat poured my heart out i en annen tråd over mangel på god tv i covid-19 tider.
Men alt er ikke tapt.
Fargo sesong 4 ca.27 september
IMDB trailer
Gleder meg!
Har du aldri sett Fargo så har du 3 utrolig bra sesonger du kan kikke på.
De fungerer på egenhånd selv om de alle tre deler Fargo følelsen.
Spesielt S1 er fantastisk!
Likte sesong en og to, men syns det mista sjarmen i den tredje. Håper den nests tar det opp igjen til gamle høyder. Ser ut som de har et bra lag med skuespillere hvertfall.
Sesong 1 og 2 er helt klart de beste så langt, men syns ikke 3-eren var superdårlig heller. Traileren til sesong 4 ser bra ut, men får kanskje ikke helt Fargo-vibben av det. Har trodd jeg skulle mislike alle sesongene etter den første, men har endt opp med å like de, så satser på at det samme skjer her.
The Boys ses2 kommer på amazone i begynnelsen av september. Gleder meg som en unge.

Tror jeg så en episode eller to med fargo, satte på filmen i stedet. Men jeg bør vel gi det et forsøk til da.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
The Boys ses2 kommer på amazone i begynnelsen av september. Gleder meg som en unge.

Tror jeg så en episode eller to med fargo, satte på filmen i stedet. Men jeg bør vel gi det et forsøk til da.
Vis hele sitatet...
Det syns jeg du bør.
Men filmen er helt utrolig bra da, ingen ting å si på det.
Når det er sagt så har jeg aldri sett en spin of som har funket like bra som tv versjonen av filmen Fargo gjorde i sin tid
Skal gjøre det!

Har du sett the boys? Det bar et litt friskt pust om du liker superhelter.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Jeg tar alltid i mot et tips. Takk.
Når det kommer til superhelter så stopper jeg sånn omtrent ved Deadpool, desverre. Ikke helt min greie.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg tar alltid i mot et tips. Takk.
Når det kommer til superhelter så stopper jeg sånn omtrent ved Deadpool, desverre. Ikke helt min greie.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut en trailer på YouTube, de er ikke som andre superhelter!
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Det skal jeg!
Det jeg så mest frem til av Tv i 2020 var Succession S3. Dessverre satt på vent grunnet omstendighetene.
Utrolig bra om du ikke har sett den.
Handler i korte trekk om et media dynasti og familien bak.
Litt rar og langsom i tempoet, men innimellom kommer det små drypp som gjør at man skjønner hvordan det
har vært å vokse opp i dette sirkuset og de treffer som et balltre rett i fleisen.
Veldig bra skuespill også.
Hadde nettopp en uke ferie, så da så jeg "Top boy" som ligger på Netflix. Ble veldig positivt overrasket.
Handler om gatemiljøet i England (hovedsakelig Nord-London), og hvordan de (utlendingene) driver business der, med å rekruttere kids til å selge heroin/coke på gata. Mye drama mellom de ulike gjengene. Blir godt kjent med hovedpersonene, og deres privat-liv og jobb-liv. Kjempeavslutning på sesongen i tillegg til at de annonserer en ny sesong.

Det er ett eller annet med europeiske serier som skiller seg stort ut fra amerikanske serier... Følelsen av integritet og at det føles ekte, kanskje. For all del, Breaking Bad og Weeds var kule dop-serier de, men "Top Boy" føles nærmere, uten å finne et mer beskrivende ord.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Når skal vi finne ut mer om ufoene!!!!!??
Sesong 1 var epic. Ikke sett de andre
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Når skal vi finne ut mer om ufoene!!!!!??
Vis hele sitatet...
hvem er vi og hvorfor er ikke jeg med...
Han refererer sikkert til den helvetes UFOen som plutselig kom med i sesong 2 av Fargo, forklares hvert fall litt hvorfor det i det hele tatt var med på denne lenka.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Måtte tenke litt.
Ikke bare våse slik jeg vanligvis gjør.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Når skal vi finne ut mer om ufoene!!!!!??
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke vi burde.
Det ligger ikke mer betydning der en den du så.

Syns selv den oppleves mer som en karakter i serien en som fenomenet UFO,
selv om jeg ser andre forklare det med at det passer inn som et tidstypisk (70 tallet) fenomen.
R.i.p 23.04.2021
Sesong 1 var helt konge.sesong 2 var middels bra. Sesong 3 var skuffende. Håper sesong 4 blir like bra som 1ern
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Har du sett the boys? Det bar et litt friskt pust om du liker superhelter.
Vis hele sitatet...
Ser NRK skriver:
«The Boys», sesong 2
«Rett og slett dritbra»

Jeg bruker å stole på NRK, og har respekt for Marte Hedenstad (anmelder)
så kanskje jeg må legge superhelt fordommene mine til side å sjekke det ut.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ser NRK skriver:
«The Boys», sesong 2
«Rett og slett dritbra»

Jeg bruker å stole på NRK, og har respekt for Marte Hedenstad (anmelder)
så kanskje jeg må legge superhelt fordommene mine til side å sjekke det ut.
Vis hele sitatet...
Gleder meg som en unge, tror den kommer til neste uke
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Gleder meg som en unge, tror den kommer til neste uke
Vis hele sitatet...
Jeg skal prøve bli mindre fordomsfull for andres kulturelle preferanser.
Er i gang med S1 og liker det
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg skal prøve bli mindre fordomsfull for andres kulturelle preferanser.
Er i gang med S1 og liker det
Vis hele sitatet...
Kult!

En annen serie som overrasket meg veldig er Fauda. Den ligger på Netflix. Tror den var dubbet, men det må man bare droppe. Handler i korte trekk om en israelsk sikkerhetstjeneste vs ekstreme islamister.

Sjekk den ut om du mangler noe å se på. Etter to episoder så blir man viklet inn og fanget
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Rolig nå, et steg av gangen.
Dubbing er fortsatt uaktuelt

Men konseptet hørtes kult ut.
Skal se om jeg finner det med kun engelsk tekst ikke dubbing
Sist endret av vindaloo; 30. august 2020 kl. 10:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Rolig nå, et steg av gangen.
Dubbing er fortsatt uaktuelt
Vis hele sitatet...
Ja, jeg mente at man må droppe dubbingen og sette på orginalspråk
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Du er herved en av mine faste serie anbefalere.
Fauda S1 er på nedlasting.
Fant veldig mange tyske versjoner, Tysk produksjon?
Tror det er israelsk, men jeg har ikke fordypet meg i produksjonen. Mange jødiske navn som kommer opp i hvert fall, men igjen, det er det jo på Hollywood filmer også.

Takk for tilliten, jeg skal si opp dag jobben min nå og satse på min nye karriere

Hvordan lønner du dine andre faste anbefalere?
Sist endret av Taxidriver; 30. august 2020 kl. 10:37. Grunn: Tillegg