Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 903
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har nå gått uten rusmidler siden august Ifjord, dette er grunnet at jeg er på folkehøyskole. begynte å teste enkelte substanser i en alder av 19 år men ble egentlig aldri forelska i noe annet en hasj.

jeg har vel aldri hatt ett rusproblem og rusa meg kun på hasj Max 2 ganger i måneden. kunne gå 2 måneder uten også en måned hvor jeg røyka 2 ganger.

det som overasker meg mest er at jo mer av tiden som går får jeg mer å mer lyst til å røyke, man skulle nesten tro at lysten ble mindre å mindre.

ofte når jeg først røyka så var jeg liksom ikke frista til å røyke før mange uker etter.

noen andre som føler det slikt? skulle jo nesten tro at lysten ble lavere etter nesten ett helt år.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oppsøker du det, leser om det, snakker om det, hører andre snakke om det, hører musikk du pleide å høre på når du røyka også, musikk eller filmer som handler om det kan alle disse være triggere som gir deg lyst.
Har røyka nå i 15-16 år.

Og med tiden røyker jeg egentlig mindre og mindre.

Litt av grunnen er jo toleranse. Men også at jeg har fått litt mindre tid til meg selv, da jeg har gjort noe som kun en brøkdel finner ut er en lur ting. Flytta lenger vekk fra arbeidssted. Så isteden for å være hjemme til senest halv 4 er jeg hjemme tidligst 5. etter dusj, matlaging og diverse rydding

I noen helger på rad har jeg ikke røyket i det hele tatt. Men plutselig en dag kan det gå 3-4 trekk på en time.

Syns egentlig jeg begynner å få mindre og mindre lyst på rev faktisk!

Kanskje du ikke har røyket nok
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Det var slik med meg i starten og. Du er i "honeymoon"-fasen, når det er noe nytt og spennende hver gang. Etterhvert vil du få en psykisk toleranse for rusen, slik at det føles mindre spesielt å røyke, siden du alt vet hva du kan forvente av effekt. Dette gjelder ikke bare cannabis.