Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 3827
Er mitt første innlegg her inne. Fikk tak i en merkelig hasj, som lukter av svak lakris, gummi. Prøvde og varme den i en skje, men den boblet ikke. Er veldig myk. Den er svart tvers igjennom. Kan det være fake sorting jeg har fått. Har ikke smakt på den enda. Ikke så fristende med tanke på at det kanskje er ulumskheter i den.
Nja, sorting i norge har vel som regel alltid vært søppel «med mindre det kommer med gullstempel» aldri opplevd å få god sorting iallefall
Den sorting du har vært borti, har den stort sett vært som jeg har beskrevet i innlegget
Gjør som Trollanon
Sist endret av knert1; 1. april 2021 kl. 21:13.
Kanskje jeg skulle prøvd det ut. Liker best og røyke det tho
Sitat av 420master Vis innlegg
Nja, sorting i norge har vel som regel alltid vært søppel «med mindre det kommer med gullstempel» aldri opplevd å få god sorting iallefall
Vis hele sitatet...
Det kommer helt ann på kretser og hvor folk får varene sine ifra det ass.
God sortings har jeg smakt maaaaaange ganger, det har vært en del dritt også selvfølgelig men det var mer normalt før i tiden (hos meg)
Det var ikke uvanlig på 90 tallet,
og den funka fjell.
New generation
colakork's Avatar
Min sorting bobler, helt mørk en. Lenge siden jeg har hatt svarting nå, denne var god.
Sist endret av colakork; 2. april 2021 kl. 04:44.
Tenn på en bit, lukter røyken funky eller er svart må du bare hive den.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det var ikke uvanlig på 90 tallet,
og den funka fjell.
Vis hele sitatet...
Født tidlig på 90 tallet så takker gud for at jeg ikke husker og ikke har noe referanse
Har ikke opplevd dårlig sorting på årevis, så det er ikke slik at sorting normalt sett blir sett på som dritt, skjønner ikke helt den der. Som regel slår den meg rett ut å lager sofa av meg. ( @420master )
Sist endret av Eyeamare; 2. april 2021 kl. 10:48.
Sortingsen tar ikke fyr, og det lukter absolutt ikke hasj av den. Den delen som fikk mest varme blei hvit. Fargen på røyken var hvit.
Gjør lungene dine en tjeneste,
ikke røyk det, kast det.
Eller spis det om du er veldig desp.
Er vel gjerne det tryggeste og kaste det?. Synd da at det er over 30g
30g?
Da må du jo levere tilbake dritten.

og for fremtiden også teste det når det er snakk såpass
Sist endret av vindaloo; 2. april 2021 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Burde skjønt tegninga når jeg fikk enn såpass tung klump til den prisen.

Prøver og laste opp bilde, men det funker ikke
Sist endret av Progmetal; 2. april 2021 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var selv borte i noe tilsvarende i fjor en gang (tror jeg da). Kjøpte på et tidspunkt dette(?) litt for sikkerhetsskyld (var i tørke-perioden i fjor, så er en stund siden). Fikk beskjed av noen bekjente at dette muligens var "CBD-hasj", uten at jeg vet helt hva det er. Hadde det liggende og brukte det til tider hvis jeg begynte å gå tom for skikkelige saker. Endte med å gi det bort til noen venner. De syns det var helt greit - men hadde ikke toleranse og bruker ellers kun sporadisk. For meg som dagligrøyker så minnet rusen mer om en slags CBD-avslappethet++ enn ekte saker. Derfor har slo jeg meg til ro med denne forklaringen - mulig det er helt på bærtur.

TS - Hvis du har 30g så kan du høre om noen vil bytte - eksempelvis 2-1. Du kan også legge til side til en tid der du, venner eller bekjente muligens kan få ønske om f.eks å stoppe nattesvette og dårlig søvn hvis det blir kjipe tider igjen
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lag den selv, bare varme- og press behandling. Gni tieren din mørk og fin
Har nok ingen jeg kan bytte med. Er ikke i noe miljø, så det kan bli litt vrient. Men skal det ikke lukte kief. Det gjør det overhodet ikke. Den lukta får en til og bli veldig skeptisk, og at det kan ha blitt blandet mye dritt i den. Det at klumpen er tung, er vel kanskje et tengn på at det er blandet inn noe for og få opp vekta.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sleng den i olje, varm opp og kast det som henger igjen i panna. THC er fettløselig og da får du ekstrahert det som evt. finnes av virkestoff.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nok ingen jeg kan bytte med. Er ikke i noe miljø, så det kan bli litt vrient. Men skal det ikke lukte kief. Det gjør det overhodet ikke. Den lukta får en til og bli veldig skeptisk, og at det kan ha blitt blandet mye dritt i den. Det at klumpen er tung, er vel kanskje et tengn på at det er blandet inn noe for og få opp vekta.
Vis hele sitatet...
Det kan være såkalt "Mountain Hash" - CBD 10% - THC 0.2%. Hasjversjonen av den søppel"potten" man kan kjøpe lovlig rundt omkring i Europa. På den tiden forventet jeg ikke nødvendigvis topp kvalitet (hadde hamstra litt allerede). Det så jo ut som noe dritt-, men jeg kjøpte som regel det jeg tilfeldigvis kom over for sikkerhets skyld - omstendighetene tatt i betraktning.
Falt meg heller ikke inn at det var laget "hasj" av CBD-buds.
Så jeg kan ikke forvente og få noe til rus av sortingsen jeg fikk tak i. Skal prøve og røyke den senere idag
Brenner du på den så skal det være en søt lukt du vil forelske deg med ellers kan det være blandet med alt mulig for øke mengden ved salg.
Er desverre ikke noe som minner om søtlukt av den. Heller lukt av gummi og en olje lukt, som det ikke skal lukte. Trur nok det er blandet inn mye skit, før og få en tung vekt på den.
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter at jeg fant gummibiter fra bildekk i hektoene jeg kjøpte på tidlig 2000-tallet, så har jeg alltid vært skeptisk til sorting. Det med rette. Har ikke fått god sorting siden ukene før jeg fant de gummibitene, men så leter jeg heller ikke etter sorting.
Gummibiter av bildekk i hektoen du kjøpte. Det er for jævlig. Kynismen kjenner ingen grenser. Rengner med at du fikk spenna igjen.

Heretter skal jeg holde meg unna sortings
Sist endret av Progmetal; 3. april 2021 kl. 18:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Shift vendor.. Svarting er digg!
Anonym bruker
"Høflig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Progmetal Vis innlegg
Gummibiter av bildekk i hektoen du kjøpte. Det er for jævlig. Kynismen kjenner ingen grenser. Rengner med at du fikk spenna igjen.

Heretter skal jeg holde meg unna sortings
Vis hele sitatet...
Ja, jeg fikk pengene tilbake. Antar at dealeren min selv ble lurt ettersom jeg bare hadde fått utmerkede varer fra henne tidligere.
Sorting pleier å boble bra og være lysere inni. Prøv å varm den direkte på hasjen og ikke gjennom skje.
Den kan lukte litt lakrisaktig og gir en tydelig eim av røyk og lukt når du har slokka flammen.

Ekte sorting er yay men handle på darknet er nay! Man vet aldri hva man får og det vil alltid være fleng av svindlere der hvor man som selger er anonym. Finn deg en pålitelig pusher i nabolaget istedet.. Jeg sier pålitelig fordi det er mye ulumske blandinger i gatepushernes hasj også.
Sist endret av Harek; 3. april 2021 kl. 22:06.
Den svarte hasjen jeg har vært borti (på 90 tallet) behandlet vi som vanlig.
Klippet den opp med tobakk og rullet. Ofte omtalt som Nepal.
Som regel var det VELDIG bra funk, men litt tung kroppsfølelse.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
De mest pålitelige cannabis selgerne røyker selv. Tenker da pålitelig på potens og generell kvalitet. Når man skal ha noe greit til seg selv, året rundt, gidder man ikke den verste bruning i omløp.
Sist endret av meaculpaUIO; 4. april 2021 kl. 00:47.
Ikke røyk det. Hvis den ikke engang lukter cannabis er sjansen stor for at det rett og slett er noe helt annet.

Du kan få livsvarige lungeskader av enkelte kjemikalier, og dette er noe du ikke aner hva er. Ta lærdom av det og gå videre.
Prøvde ut sortingsen. Den ga ikke noe hasjrus. Blei litt svimmel bare. Sortingsen ville ikke ta fyr, bare tobakken. Sånn møkk kan man altså få, når man ikke har kontaktene i orden. Dealer sa jeg kom til og elske den. Var bra at du fikk pengene tilbake. Har fått bra brunt av dealer før.
Ikke røyk shit som helt klart er bøff, du vet ikke hva du får i deg. Som nevnt over kan det i verste fall skade deg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke får å hijacke tråden men sto d noe navn på plata?skal kjøpe idag bazooka cheese å den såg svart ut på bildet,så vill helst ikke kjøpe bøff
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke får å hijacke tråden men sto d noe navn på plata?skal kjøpe idag bazooka cheese å den såg svart ut på bildet,så vill helst ikke kjøpe bøff
Vis hele sitatet...
Hadde Bazooka Cheese og den var ikke svart.Var sylinder, oljehinne utenpå, lys inni. Stinka pot. Be om test først.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Adethi:var den god da?den kom i sylinder ja,har had den tidligere å da var den ikke så mørk men no er den nesten sort utenpå lys inni å bobler som faan ifølge dealer
Mmm lakrishasj spar den til spesielle anledninger for det er ikke så ofte det er i omløp lenger
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Adethi:var den god da?den kom i sylinder ja,har had den tidligere å da var den ikke så mørk men no er den nesten sort utenpå lys inni å bobler som faan ifølge dealer
Vis hele sitatet...
Det er fordi de legger hasjen i varmt vann for å fremme olje og oljehinne, desto mer varme og tid, desto mørkere blir den. Så vil være små variasjoner pga dette.

Jeg synes den jeg hadde var god, men det begynner bli noen måneder siden.

Sitat av Mk1 Vis innlegg
Mmm lakrishasj spar den til spesielle anledninger for det er ikke så ofte det er i omløp lenger
Vis hele sitatet...
En god del sortings på Østlandet nå i alle fall.
Sist endret av Adeith; 23. juli 2022 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Adeithm du er østlandet for du sikkert bønna 1-2månder før meg for bor i trøndelag så kommer alltid sent dit men kommer rett fra østlandet da uten noen mange mellomledd,får kjøpe 25g da så satse på at den duger lik mye som den lyse me samme lapp