Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7422
Noen som har noen Bluetooth høyttalere å anbefale til ca 500--1500 kr? Skal bruke de mest til å se dokumentarer på YouTube og ha bedre lyd enn høyttalerne på nettbrettet
Vanskelig å finne en høyttaler som skårer perfekt på alt, så det er lurt å tenke gjennom hvordan du vil bruke den. Hovedsakelig inne? Ok, men det er lurt å tenke på om du kanskje likevel vil ha en høyttaler som tåler å bli brukt ute, og om du trenger at den er støt/vann/støv-sikker osv. Større høyttaler betyr ofte bedre lyd og batteri, men igjen mindre portabel.

Av egen erfaring kan jeg nevne at jeg kjøpte meg en JBL Xtreme 2 på black friday for 1500. Kan anbefales på det sterkeste hvis man får den så rimelig. (Vanlig pris nå er ca 2k). God lyd, i tillegg til at den er vanntett og robust. Eneste ulempen er at den veier omtrentlig 2,5KG, og er ganske stor. Ikke helt til å slenge i sekken "sånn i tilfelle jeg får bruk for den" altså. Bruker den hovedsakelig hjemme, men det er digg å vite at jeg kan dra den med ut på utflukt uten å være redd for å ødelegge den. Det at ting er vanntette er gull verdt.

Såh, selv om anbefalingen min havner litt utenfor budsjettet håper jeg de andre poengene er til hjelp
JBL flip eller charge
Sitat av Ngldoefrfr Vis innlegg
JBL flip eller charge
Vis hele sitatet...
Støtter denne! da jeg har flere i fra JBL. alle er bra etter pris og lyd
Ta en titt her: https://mi-home.no/kategori/mi-audio/?view=grid

Jeg har flere og er superfornøyd, sett i forhold til pris.
https://www.power.no/hoeyttalere-og-...B&gclsrc=aw.ds

Har kommet mange nye modeller etter jeg kjøpte denne men ser den fortsatt selges.
Kan varmt anbefales!
God pris, god lyd og godt batteri
JBL produktene som nevnt er vel og bra men blir veldig gettoboomblaster. Til å se dokumentar vil du ha taletydelighet og de vil bli veldig mørke. Av de nevnte sjekk Onyx. Har dessverre ingen bedre forslag