Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1239
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har noen peiling på om det finnes sånne terapauter i norge/oslo ?

Spør ikke om navn og nummer her. Og ikke en sånn bro terapaut, men psykolog eller lignende.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Ja, men om de faktisk bruker ulovlige stoffer i behandling tviler jeg på.

https://www.emmasofiaklinikk.no/
Ivar W. Goksøyr og Sykehuset i Østfold tilbyr MDMA-assistert behandling.
Sitat av Polkos Vis innlegg
Psyn.no
Vis hele sitatet...
TS vil ikke ha en broterapeut skrev h*n. Fra Psyns egen beskrivelse av sitt virke:
"Jeg har særdeles dyptgående kunnskap om psykedeliske stoffer og tilhørende terapeutisk praksis, både gjennom selvstudier, kurs, ved å støtte andre, og ikke minst personlige opplevelser."

324 timer selvstudier, 138 timer kurs og 326 timer erfaring.

Basically en broterapeut som tar godt betalt - 800 kr/timen eller 8000 kr for "terapeutisk prosess" med forberedelse, tripsitting og integrasjon. Imponerende butikk.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av voktern Vis innlegg
Ivar W. Goksøyr og Sykehuset i Østfold tilbyr MDMA-assistert behandling.
Vis hele sitatet...
Kilde?

Sykehuset i Østfold har hatt forsøk med ketamin assistert behandling og det ble ganske nylig godkjent. Hvem som helst kan ikke søke man skal ha vært i systemet dems i lang tid i følge en som jobber der. Mdma assistert terapi driver de ikke med tror jeg men det fins i Nederland.
Du har nok rett. Jeg blandet kortene, men sykehuset i Østfold har fått godkjent en studie til å sjekke effektene av MDMA mot PTSD i behandling. Jeg vet ikke om denne studien er pågående og åpen for pasienter, eller om den er avsluttet.