Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 994
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg og en kompis stilte oss dette spørsmålet for noen dager siden og diskuterte litt fram og tilbake men kom aldri fram til noe. Hva om man tok absolutt alle rusmidler samtidig men i mikrodoser? Hva hadde skjedd med tankegangen og ikke minst hvordan hadde kroppen reagert på noe sånt? Håper dette blir en intressant tråd
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at noen har forsøkt. Men enkelte "motstridende komboer" er jo godt kjent blant rusmisbrukere. Pluss og minus sammen feks. Men å ta en kombo av "alt" det må vel sette både kropp og sinn på en real prøve vel? Kanskje stopper hjertet å slå, eller åndedretten bare gir opp, eller kanskje blir det full tilt i loftsetasjen og hvem vet, det kan kanskje bli permanente hjerneskader?

Men når du poster tråden uten noen avgrensninger så blir det jo egentlig en umulighet. For alt av rusmidler. Hva er alt? Alt av legemidler, naturpreparater, løsemidler, gasser, alkohol, alle syntetiske droger samt alle andre droger. Det blir en temmelig drøy shopping-liste. Og bare å skaffe til veie absolutt alt vil være en temmelig drøy oppgave. Også skal du også beregne mikrodoser av syntetiske stoffer, droger som tradisjonelt ikke har vært brukt i mikrodoser og hva er egentlig rett dose av løsemidler og gasser? Det blir temmelig mange produkter du må anskaffe, og sannsynligvis vil du aldri komme helt i mål på shoppingen engang. Så dette blir vel mest en akademisk øvelse.
Dårlig idé.

Tar dere i det hele tatt negativ synergi med i regnestykket?
Er ikke sikkert det er så jævlig lurt å mikrodosere alkohol, benzodiazepiner, Ketamin, GHB og opiater med en MAOI på toppen - du vil bevege deg ut i farlig territorium og risikerer å dø tvert.
Dette funker selvfølgelig andre veien også - mikrodoser psilocybin og Ibogain og du vil ha et ganske kraftfullt men relativt trygt utfall.
Tenker vi sier at det er som nevnt over - en dårlig idé - spesielt for idioter.
Først må du definere "hva er et rusmiddel"?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
"absolutt alle rusmidler" Det er fler enn de fortalte oss på skolen. Hundre tusen mikrodoser blir en megadose
Sist endret av Bothrops; 12. april 2020 kl. 21:36.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Med alle rusmidler tenkte vi mest på alkohol/alt psykedelica/opioder/sentralstimulerende/benzo/ketamin osv. Kort sagt ting du ikke må streve ekstremt mye for å få tak i. Ting mange dealere har liksom
skjønner hva du mener her, og det her er ren idioti.

..men så har jeg lekt med tanken mye selv, og kom vel frem til at jeg måtte lage en homogen tinktur med "riktig" dosering av hvert stoff, så spe det ut ekstremt mye og la det stå en ukes tid i tilfelle noe kjemiske reaksjoner skjer, så gå clean en måneds tid fra alt før test av 1 milliondel med sykehuset rett ved siden av.
så øke dosen med 50% den ene gangen i måneden jeg ville turt sjekke på nytt grunnet evt toleranseoppbygning osv til noe skjer.
(ville ikke klart el hatt motivasjon for det heller med så mye nøktern tid, for det er ren idioti)

anbefaler heller å mikse og trikse litt med "trygge" psykedeliske komboer om du føler dere har testa ekstreme doser på alt det allerede. kan garantere det er mange fysisk trygge men uendelig sinnsyke saker å oppleve i alle retninger der, og dere vil garantert bli mettet og legge det fra dere før dere har opplevd "alt" der.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
skjønner hva du mener her, og det her er ren idioti.

..men så har jeg lekt med tanken mye selv, og kom vel frem til at jeg måtte lage en homogen tinktur med "riktig" dosering av hvert stoff, så spe det ut ekstremt mye og la det stå en ukes tid i tilfelle noe kjemiske reaksjoner skjer, så gå clean en måneds tid fra alt før test av 1 milliondel med sykehuset rett ved siden av.
så øke dosen med 50% den ene gangen i måneden jeg ville turt sjekke på nytt grunnet evt toleranseoppbygning osv til noe skjer.
(ville ikke klart el hatt motivasjon for det heller med så mye nøktern tid, for det er ren idioti)

anbefaler heller å mikse og trikse litt med "trygge" psykedeliske komboer om du føler dere har testa ekstreme doser på alt det allerede. kan garantere det er mange fysisk trygge men uendelig sinnsyke saker å oppleve i alle retninger der, og dere vil garantert bli mettet og legge det fra dere før dere har opplevd "alt" der.
Vis hele sitatet...
Vi har så absolutt aldri tenkt å prøve disse greiene, ( i så fall hver for seg ) så dont worry abt akk det