Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 718
Ser mye på serier og spiller litt, det går fort noen timer om dagen til det.
Er jo egentlig bortkastet, kunne jo brukt tiden på noe jeg faktisk hadde nytte av.
Har begynt å prøve meg litt på CAD, men er fort gjort å skli ned foran tv'n igjen.

Hva har du brukt mye tid på?
Og hva skulle du ønske du heller hadde gjort på den tiden?
For mye tid på freak, skulle heller lært meg å male bilder eller spille fiolin. Dårlig gjennomføringsevne for tiden så kommer aldri i gang. For lett å falle i hullet å endre opp med tidstyver som tar altfor mye tid heller enn å bruke tiden til noe konstruktivt. Brukt mye tid på musikk tidligere men nå er det null gigs og null motivasjon og da finner jeg heller ikke orket til å lære et helt nytt instrument. Og jo mer tid en sløser på cowboy-strekk på sofaen eller meningsløse browse-økter på random nettsider jo dårligere samvittighet får man og da blir det ennå vanskeligere å komme igang å få en rutine.
Hva har du brukt mye tid på?
Vis hele sitatet...

Gaming:

- GTA online: 1500 timer
- Pubg: 500 - 600 timer
- CS: trolig 1000 timer (1.6, CZ, GO)

Og hva skulle du ønske du heller hadde gjort på den tiden?
Vis hele sitatet...
Lært meg programmering.
Sist endret av Knask; 15. januar 2020 kl. 17:20.