Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 454
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
hei!
om du ikke vil lese alt, er poenget/TL;DR: trenger tips til å få ren urinprøve på torsdag / å få AMP ut av urin så snart som mulig.

Jeg har tatt 2 (små) linjer amfetamin intranasalt i dag formiddag. totalt kanskje maks 0.1g. og skal ta UP torsdag formiddag, hvordan kan jeg få AMP ut av urin eller «lure» prøven på/før torsdag?
Trenger virkelig ren prøve, ikke lyst til å gå inn på hvorfor, men ser etter og trenger gode råd som faktisk fungerer hær. Svar også gjerne med egne erfaringer relatert til innlegget, f.eks hvor lang tid det tar å få rene prøver etter inntak.
Selv tenker jeg å drikke (mye, kanskje >5L/dag) vann i dag og egentlig helt til torsdagen for å «rense» ut AMPen fortere, men har egentlig ikke noe peiling på hvordan, hvorfor eller om dette i det hele tatt skal funke.
Jeg har jo relativ god tid, altså noen dager på å finne en mesterplan for å få rene prøve resultat.
Selve prøven er snakk om en helt vanlig 10/12 hurtig narkotika urin test med 1000 ng/ml cut off (tror jeg da) slik de har på sykehus og Ikke lab test.
Jeg har lest på nett at det er alt fra 2 timer til 4 dagers sporings tid på AMP i hurtigtestene.
takk på forhånd for alle svar!
Stå opp tidlig, piss, drikk og piss mer. Du renser ingenting, men vanner ut prøven basically. Vet de kan spotte utvanna prøver på labtester, men usikker på hurtigtester. Du kjøper deg tid uansett.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Stå opp tidlig, piss, drikk og piss mer. Du renser ingenting, men vanner ut prøven basically. Vet de kan spotte utvanna prøver på labtester, men usikker på hurtigtester. Du kjøper deg tid uansett.
Vis hele sitatet...
så det å drikke mye vann de neste dagene vil ikke ha noe å si for selve prøven?
Anonym bruker
"Målløs Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drikk mye veske med ting som øker surhetsgraden i dagene som kommer. C-vitamin, appelsinjuice osv.
Dette øker surheten i urinen som igjen gjør at amfetamin skylles raskere ut av systemet.
Trenging er også bra.

sent kveld, natten og morgnen kutter du all aktivitet og bytter alt som er surt til basiske mat og drikkevarer.
Dette minsker utskillelsen og reduserer halveringstiden.
På denne måten kan du redusere konsentrasjonen av sporingsstoffer som utskilles i urin.

Du er sånn sett heldig om det stemmer at det ikke er labtester da konsentrasjon av urinen din da vil bli balansert etter kreatin nivået ditt i urinen. Hjelper da ikke mye å drikke mye vann da de justerer opp lavt krearin nivå til normalt nivå, og små utslag også vil bli justert etter kreatin.
Det blir også da målt PH verdier av urin for å avdekke juks.
Dette gjelder for lab test, og jeg vet ikke hvordan de måler på testen du skal ta.

Men drikker du mye surt nå og bytter du til basisk kvelden før/natten og morgen er du langt på vei.

Hilsen en som har gjennomgått 3år med ukentlige prøver, og besitter alle verdier, hva de tester for på labtester.
Anonym bruker
"Målløs Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Refferanser på at dette stemmer finner du på fks Attenin og Aduvanz pakkeseddel eller i legemiddel håndboken.

Utdrag fra nettet:
Legemidler og tilstander (askorbinsyre, tiaziddiuretika, kosthold med høyt innhold av animalske proteiner, diabetes, respiratorisk acidose) som øker surhetsgraden i urinen, øker urinutskillelsen og reduserer t1/2 for amfetamin. Legemidler og tilstander (natriumbikarbonat, kosthold med høyt innhold av frukt og grønnsaker, urinveisinfeksjon, oppkast) som alkaliniserer urinen, reduserer urinutskillelsen og øker t1/2 for amfetamin.

Selvsagt viktig at du får pisset ut urinen som er sur før testen.
Start derfor sent kveld, natt og morgen før testen.
Anonym bruker
"Målløs Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og selvsagt ikke vær aktiv når du slutter med sur væske