Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 970
Har akkurat kjøpt et par lapper med lsd og gjorde litt research. Fant denne linken her: https://www.ecstasydata.org/view.php?id=8080&mobile=1

Den ser helt identisk ut med den jeg har. Står at den har blitt analysert i Wien, 12.12.19 og at den består av:
LSD: 20ug, Iso-LSD og et uidentifisert stoff.

Fikk fortalt at der var 400 ug pr lapp.
Hva hadde dere gjort?
hvor fikk du det fra?

og, jeg ville selfølgelig ha kastet det, 20ug merker du ingenting på uansett, tar du det er det eneste du vil merke redsel pga. uidentifisert stoff, og hvem vet hva mer.

Forresten 400ug på en lapp høres uvanlig mye ut, etter min erfaring er blottere som regel noe mellom 100-200
Sist endret av Hans Høyhet; 6 dager siden kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
4 2
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
hvor fikk du det fra?

og, jeg ville selfølgelig ha kastet det, 20ug merker du ingenting på uansett, tar du det er det eneste du vil merke redsel pga. uidentifisert stoff, og hvem vet hva mer.

Forresten 400ug på en lapp høres uvanlig mye ut, etter min erfaring er blottere som regel noe mellom 100-200
Vis hele sitatet...

Usikker på hvor det kommer fra, fikk det gjennom en godt bekjent.
Han og kjæresten hadde testet 1 lapp på deling for et par dager siden. Det gikk fint med dem og begge to ble ganske ruset, de merket heller ikke noe unormalt. Vet at begge har lite erfaring når det kommer til tripping, so tar det som blir sagt med en liten klype salt.

So vet at det funker, spørst bare det er lsd eller et uidentifisert stoff som funker?

Er som du sier, 400 ug gjør det litt mer mistenksomt.
Sitat av amigo Vis innlegg
Usikker på hvor det kommer fra, fikk det gjennom en godt bekjent.
Han og kjæresten hadde testet 1 lapp på deling for et par dager siden. Det gikk fint med dem og begge to ble ganske ruset, de merket heller ikke noe unormalt. Vet at begge har lite erfaring når det kommer til tripping, so tar det som blir sagt med en liten klype salt.

So vet at det funker, spørst bare det er lsd eller et uidentifisert stoff som funker?

Er som du sier, 400 ug gjør det litt mer mistenksomt.
Vis hele sitatet...
Det trenger jo ikke være samme type selv om blotteren ser lik ut, men hvem vet.

Det kan hende det er noe av disse n-bomb (hvis jeg huser rett) greiene i de, og det er skumle saker, da det har vært dødsfall relatert til dette stoffet, noen reagerer hvist veldig negativt på det, mens andre ikke.

Jeg ville i hvertfall testet det med Erlich og marquis hjemmetest.
Kanskje dumt spørsmål, men det kan ikke være at de tok en liten del av en blotter feks, og at det var den lille delen som inneholdt 20ug?
Kan jo være som andre har sagt, noen har kjøpt samme motiv men dryppet på mer/mindre. Fins flere ark med samme bilder?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert BROMO
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det trenger jo ikke være samme type selv om blotteren ser lik ut, men hvem vet.

Det kan hende det er noe av disse n-bomb (hvis jeg huser rett) greiene i de, og det er skumle saker, da det har vært dødsfall relatert til dette stoffet, noen reagerer hvist veldig negativt på det, mens andre ikke.

Jeg ville i hvertfall testet det med Erlich og marquis hjemmetest.
Vis hele sitatet...
Spør de smakte noe. Tabs som etterlater smak er ikke LSD
profesjonell idiot
kamelia's Avatar
Sitat av kreftbarn Vis innlegg
Spør de smakte noe. Tabs som etterlater smak er ikke LSD
Vis hele sitatet...
Dette er ikke helt sant. Mørke fargede tabs kan ha smak pga blekket. 25x-NBOMe stoffer er VELDIG bitre. Likevel, alltid test LSDen din.
Har hatt God LSD som smakte mint. Dette fordi at flaska jeg fikk den I var en tom dryppeflaske med mintsmak. Så Det er ikke nødvendigvis sant at syre med smak er fake
400 ug blottere høres ut som en påstand fra en fyr med boblejakke, solbriller, som selger kola og bønner på gata
Har prøvd lsd 1 gang (2002-2005) og aldri mer. Helt feil setting og det blei mange timer med mareritt

Men har en kamerat som selger endel av dette, han har fått høre av folk at lsd'n ikke er det samme som for 10-20år siden. Hva tenker dere med erfarne om akuratt det ?
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Har prøvd lsd 1 gang (2002-2005) og aldri mer. Helt feil setting og det blei mange timer med mareritt

Men har en kamerat som selger endel av dette, han har fått høre av folk at lsd'n ikke er det samme som for 10-20år siden. Hva tenker dere med erfarne om akuratt det ?
Vis hele sitatet...
LSD-25 er LSD-25, det kan være at han mente at veldig mange blotters nå til dags er underdoserte, eller kanskje det han selger er AL-LAD eller en annen derivat, som til slutt blir omdannet til LSD-25 i kroppen, hvem vet. Må selv si at GG sine blottere er prima vare.

@BlueSky
Mintsmak er nå greit, det folk mener er at NBOMEer smaker skikkelig bitter rompehull.
At det ikke var samme lsd kunne jo bare korrigeres med en større dose, så hadde det vært likt.

Men flere av kundene har sagt de ikke får samme feeling på oss i disse dager som de har gjort flere hundre ganger de siste 20årene. Derfor vi har spurt oss selv om det er fake eller noe annet enn lsd han selger