Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 976
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Halla freaks Ser Komplett har tilbud på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=767207, og lurer på om det er noen som har noen erfaringer/innspill på denne? Tilbudet går ut dagen idag for den som lurte.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
1000 kr i avslag på 120 hz skjerm... :O "Go For It!" sir jeg bare.. Skulle ønske jeg hadde penger akkurat nå
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Jeg har en kompis som har hatt nesten samme skjerm før, og han digget den, men er fortsatt litt usikker da jeg har to skjermer fra før. Hvordan er den når jeg ikke har 120 fps i et spill?
For å si det slik...jeg kjøpte akkurat denne skjermen nå etter jeg leste denne tråden din. Takk for tipset
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jeg har en kompis som har hatt nesten samme skjerm før, og han digget den, men er fortsatt litt usikker da jeg har to skjermer fra før. Hvordan er den når jeg ikke har 120 fps i et spill?
Vis hele sitatet...
hvis du har 2 skjermer med lik størrelse å oppløsning får du det jo ekstremt moro med eyefinity
Kan anbefale denne skjermen,fungerer meget fint i CS. Til denne prisen er det bare å bestille
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
hvis du har 2 skjermer med lik størrelse å oppløsning får du det jo ekstremt moro med eyefinity
Vis hele sitatet...
Har en 1080 og en 1050, så får ikke gjort det :/ men har ikke plass på pulten uansett egentlig
Sitat av FatMan Vis innlegg
Har en 1080 og en 1050, så får ikke gjort det :/ men har ikke plass på pulten uansett egentlig
Vis hele sitatet...
1050 går fint i mange spill, er da ikke så stor forskjell
har den skjermen selv, svært fornøyd! den funker utmerket til alt, tilogmed 3d