Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 733
Opprettet denne tråden for å spørre om et par ting ang. TV signal.

Per i dag har vi antenne, og vi får inn fire kanaler, NRK, NRK2, TV2 og TV Norge.

Som vi alle vet kommer oppsettet med bakkenettet og andre signaler til TV'en til å endre seg i nærmeste fremtid, derfor vil jeg nå skaffe meg parabol eller kabel TV.


Hva er mest ideelt hvis jeg vil få meg med bla. disse kanalene: Eurosport, Discovery Channel, Extreme Sports, MTV?

Og hvilken løsning er mest gunstig?



Takker for alle svar, kommer sikkert med fler spm etterhvert som folk svarer på spørsmålene mine.


Bor forresten i Bærum..




OBS! Så nå at jeg hadde opprettet topicen under feil forum. Kunne admin(s) være snille å flytte den?
Sist endret av battlecaT; 23. september 2007 kl. 17:53.
Canal-Digital Family (parabol) har alle nevnte kanalene + litt til
Canal Digital Family
Sist endret av Kjeksemann; 23. september 2007 kl. 18:12.
Kabel TV er bare å glemme om det ikke går en linje rett uttafor huset deres. Det blir for store kostnader og såvidt jeg vet er det kun get og canal digital som leverer kabel TV nå og iallefall når det analoge skrus av.

Så om du ikke kan motta digitalt bakkenett signaler er nok parabol eneste løsningen.

For deg vil jeg tro at Norgespakken fra Canal Digital til kr 1.751,- per år er den beste løsningen
http://www.canaldigital.no/templates...t____4145.aspx

Men om du absolutt vil ha eurosport osv kan Family pakken være bra
http://www.canaldigital.no/templates...____15843.aspx

Men det jeg stusser på er at du sier du har en antenne... Den kan jo brukes til det digitale bakkenettet dersom du får signaler, og bærum er et såpass folksomt sted at der er det garantert signaler over de aller fleste områdene.

Ta en titt på www.rikstv.no for å se om du finner noen gunstige løsninger der
Sist endret av simdal; 23. september 2007 kl. 18:10.